Do Not Force Me ( Jangan Paksa Saya ) original

Do Not Force Me ( Jangan Paksa Saya )

Author: FadshaZea

© Webnovel

Chapter 1: Prolog

Ke kanan Nadifa melangkah,maka ke kanan juga lelaki itu menghalang. Ke kiri Nadifa mengelak, maka ke kiri juga lelaki itu menghadapinya.

Akhirnya, Nadifa berdiri tegak berdiri memberikan renungan tajam penuh amarah. Tetapi renungannya dibalas dengan senyuman lelaki itu.

"Kau nak apa sebenarnya ni?"

"Tanya lagi. Nak kau. Boleh tak?" Faqmi mengangkat keningnya. Merenung penuh makna mata cantik Nadifa.

"Faqmi, kalau kau berjaya usik hati beku dia,aku Tabik Spring dekat kau. Perempuan yang bernama Nur Liyana Nisa Nadifa tu suaranya sangat-sangat mahal nak keluar. Mata Hazel perempuan itu tidak pernah nak pandang kaum macam kita ni."

Teringat kembali kata-kata kawannya Zafuan di Sekolah Tinggi Wangsa itu. Sebenarnya bukan sebab cabaran Wan itu dia mengejar Nadifa kerana hatinya yang tiba-tiba jatuh hati tatkala kali pertama memandang mata Hazel perempuan itu hingga membuatkan dia jantungnya lari 100 meter.

Yang dia rasa geram, Nadifa ni seperti wanita yang tak punya perasaan langsung. Lelaki sekacak handsome pun tak dipandangnya. Seluruh Skil mengayat perempuan sudah digunakan tetapi langsung tak berkesan. Akhirnya, Faqmi terpaksa menggunakan cara agak kasar untuk mencari peluang menyakitkan hati Nadifa.

" Kenapa kau senyap je. Dalam mulut kau ada emas ke sampai tak boleh keluarkan suara." asak Faqmi lagi, dalam usaha memancing suara Nadifa.

" Boleh tak kau buat hal sendiri?"

" dan jangan kacau saya."sambung Nadifa menahan sabar.

Faqmi pulak terasa tercabar dengan

ketenangan yang terpamer di wajah Nadifa.

" Boleh tak kau jangan sombong sangat Ifa. Kau tu bukannya cantik mana pun nak menyombong dengan orang. Sedarlah diri tu sikit."

Nadifa menahan geram dengan genggam jemari sendiri. 'Sabarlah wahai hatiku'

"Aku bukan nak menyibuk hal kau tapi aku menyampah tengok perempuan sombong macam kau. Orang menyapa dengan baik kau menyombong ingat cantik sangat ke perangai kau tu. Kalau muka cantik tu takpa juga,ni tak bagi free pun rasanya aku tak terliur ..."

Pang!!!!

Find authorized novels in Webnovel,faster updates, better experience,Please click www.webnovel.com <a href="https://www.webnovel.com">www.webnovel.com</a> for visiting.

Satu tamparan singgah di pipi kiri Faqmi sebelum sempat dia menghabiskan ayatnya.

Terkejut Faqmi dengan tindakan si gadis itu.

Sengaja!! Memang dia sengaja mahu provokasi Nadifa dalam usaha mengundang suara si gadis dan juga mahu menarik perhatian. Tetapi lain pula yang terjadi.

Faqmi menggosok-gosok pipinya yang ditampar. Hilang terus kata-kata buat beberapa saat. Tapi, saat itu dia mahu bersuara kembali,akan tetapi Nadifa telah beredar dari situ.

Faqmi ingin bertanya kenapa pipinya ditampar tetapi hatinya pulak yang melompat-lompat keluar?

Faqmi terus memegang dadanya. Nasib baik jantungnya masih di tempat asal dan terus berfungsi dengan baik.

' Nadifa, kau tahu tak apa yang kau dah buat pada aku? Hati aku hanya sekeping, tapi kau dah curi dan bawa lari.'

FadshaZea FadshaZea

# Komen

# WebNovel : Remaja Sekolah Adalah CEO

#FadshaZea

#??? menulis novel hanya suka-suka je

Comments (2)

  • elymy

    elymy

    👍👍👍👍👍

  • irnia

    irnia

    Please up date

Load failed, please RETRY

Table of Contents

Display Options

Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Write a review Reading Status: C1
Fail to post. Please try again
  • Writing Quality
  • Stability of Updates
  • Story Development
  • Character Design
  • World Background

The total score 0.0

Review posted successfully! Read more reviews
Send Gifts
Gifted
Thank you for your generous gift.

Cost Spirit Stone to skip ad

You can get it from the following sources

  1. 1. Daily check-in
  2. 2. Invite friends invite now >
  3. 3. Vote for new stories Vote >
learn more >
Vote with Power Stone
Rank NO.-- Power Ranking
Stone -- Power Stone
Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards

Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and SS as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding EXP and Bonus SS as rewards by completing daily missions and EXP missions, as well as weekly reading missions. 2. The obtained EXP can raise your user level. 3. Bonus SS can be used to unlock chapters, gift authors, etc. They are effective for 30 days. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. Weekly Reading Missions refer to the time you spend reading novels and comics on Webnovel every week. 6. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes.

Read longer, Earn bigger

Read on the app and claim your rewards!

Get the App

Read anywhere, anytime