/ Romantis / Guide To Our Marriage

Guide To Our Marriage Guide To Our Marriage original

Guide To Our Marriage GTOM

Romantis 6 Chapters 15.2K Views

Author: Sinnadwi

Not enough ratings

About Table of Contents

Synopsis

Iinas Huuriya Darpa. Perempuan 27 tahun, dan belum menikah. Dan sudah bisa ditebak, pasti semua orang memaksanya untuk segera menikah.

Maukah? Tidak ada pilihan lain, tentu saja. Jika tidak, cerita tidak akan berlanjut.

..........

Abiseka Arya. 28 tahun, juga belum menikah. Wajarkan? Toh dia laki - laki. Tapi Abi juga tidak pernah menjalin hubungan dengan wanita. Lalu dengan laki laki? Entahlah.

"Jangan sampai keturunan keluarga Arya berhenti di kamu ya? Mama kutuk kamu!" Ini kata Mamanya yang kejam.

"Kalau kamu tidak mau menikahi gadis itu, dan menghentikan garis keturunan keluarga Arya, Papa tunggu kamu di depan pintu neraka!" Kalau ini kata Papanya yang.. I don't know, can't describe it yet.

Kenapa Abi yang disalahkan? Karena Mamanya tidak mau hamil lagi!

.........

Agus Purnomo. 30 tahun. Lajang. Sedang mengejar karir kesuksesannya.

"Kamu tunggu Mas ya dek, nanti kalau Mas sudah sukses, kita menikah." katanya pada gadis yang dipacarinya sejak dua tahun yang lalu itu.

..........

"Ngapain sih kamu nungguin cowok pengecut kayak dia! Kena pelet apa kamu? Dia itu nggak serius, Nas! Udah, tinggalin aja!"

- Fahim

"Kak Nanas! Gila, kemarin aku liat fotonya. Cakep banget kak! Kalau aja si om belum nikahin aku, udah aku embat deh pokoknya!"

- Arwaa

View More
No One 17 and Under Admitted

Weekly Power Status

Rank -- Power Ranking
Stone -- Power Stone

You may also Like

Write a review Reading Status: C0
Fail to post. Please try again
  • Writing Quality
  • Stability of Updates
  • Story Development
  • Character Design
  • World Background

The total score 0.0

Review posted successfully! Read more reviews
Review Details
Send Gifts
Gifted
Thank you for your generous gift.
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report story

Copyright infringement issues please send mail to dmca@webnovel.com

Author Sinnadwi

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and coin as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding Fast Passes, EXP, and Points as rewards by completing growth missions, as well as daily missions. 2. A Fast Pass can unlock a chapter (of any price). The chapter will remain unlocked forever. It will expire after 7*24 hours, so don't forget to use it in time! 3. Obtained EXP can raise your user level. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes. 6. Rewards may vary according to app version.
  • 1. Reward frequency has been adjusted! Receive a reward once you complete two minutes of reading! Reading a single book for 30 minutes earns you an additional bonus.
  • 2. Rewards adjusted! Earn points reading to exchange for Amazon Gift Cards! Coins that never expire! More rewards to come!

Get the App

Read anywhere, anytime

Suggested searches

Press enter to see all results