Forum Download app Gifts
25.42% Headprefect Itu MR. GARANG AKU ! / Chapter 15: BAB 14 : Jahat

BAB 14 : Jahat - Headprefect Itu MR. GARANG AKU ! - Chapter 15 by Alianafasah_05 full book limited free

Chapter 15: BAB 14 : Jahat

"errr.. "lidahku kelu. Takkan aku nak selamba cakap kalau dia dah 100 fokus kat aku! Ha amek kau Naura..

"cakaplah!"gesanya

"a..awak..

"apa! "jeritnya yang sudah hilang sabar

"awak handsome"jawabku spontan bila dijerit Macamtuh.

Pantas aku menekup mulut aku dan menjauhi dia. Aku berpusing badan mengadap pintu. Apa aku merepek cakap dia hensem! What the helll man!!

"kau nak cakap benda ke.. Kau nak aku?"

Gulk.. Aku meneguk air liur aku. Dahla nyesal aku ajak sembang. Takleh jalan mamat tunggul kayu ni .

"abaikan"jawabku

"okay"

**************

Akhirnya hari yang aku nantikan.. Sekolah!

Aku berjalan dengan riang bersama Mina. Yelaa Mina yang jemput aku. Nasib baik Naufal bertolak pergi sekolah awal pagi lagi.

Mina boleh tanya cincin kat jari aku ni cincin apa.. Nasib dia percaya yang aku tipu ni cincin mama aku.

Sibuk aku bersembang dengan Mina tibaยฒ Elyna tercungap cungap berlari menuju kearah kami.

"weh wehh" dia berhenti mencari nafas sambil Merehatkan kepalanya di bahu aku . Aku hanya membiarkan sambil menepuk bahu dia

"apahal ni?"

"ha'ah kau ada nampak sajat jual bekung ke? "soal Mina

"tak.. Tak..Alaa takkan kau tak tahu" aku blur sekejap.

Mina yang selamba kini bertukar agresif berlari macam zombie menuju ke kantin. Apa yang aku nampak, yes dari jauh memang ramai pelajar berkumpul di kantin

"apahal Ely? "soal aku

Elyna hanya menarik aku mengikutinya tanpa menjawab Sampai saja di kantin.. Aku dan Ely cuba menyelit diantara celah celah budak yang berkumpul. Entah apa yang hebat sangat sampai berkumpul. Mina? Jangan tanyalaa, dia hilang aku tak tahu dia kemana

"tepi tepi" akhirnya aku dan Elyna berjaya sampai didepan sekali

Aku terkedu melihat seorang pelajar perempuan Menangis teresak esak duduk di atas lantai kantin

Meratapi bekas makanannya pecah dan isi makanan itu terburai di atas lantai sadis..

Aku menoleh kearah pengawas lelaki yang aku rasa penyebab semua ni.. Aku bagaikan tak percaya.. Husband aku yang buat dia camtuh?

Naufal hanya beriak selamba berpeluk tubuh dengan muka yang ditunjukkan dengan riak kosong. Riak Mukanya seperti dia lansung tak melakukan apa apa kesalahan.

Dia hanya memandang dingin kearah pelajar perempuan yang menangis disitu.

Bukankah dia ketua pengawas dan selaku ketua pelajar?

Yang harus membimbing dan menegakkan disiplin?

Tapi hari ini.. Kenapa dia buat pelajar tu camtuh? Aku semakin hairan ngan laki aku ni๐Ÿคฆ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ

"aku dah cakap aku taknak, aku taknak la.." kata Naufal dingin dan berlalu pergi diikuti Muaz dan Adrian yang hanya membatu.

Muaz dan Adrian seakan ingin membantu tapi tersepit dengan kehendak Naufal

Sesudah Naufal beredar, semua pelajar mula beransur hilang. Drama dah habis kan?

Aku dan Elyna saling memandang. Kejam siot takde orang tolong!

"jom tolong" kata aku kepada Elyna

Aku segera menghampiri pelajar tu.

Manakala Elyna mengusap bahu perempuan tu.

"Nuha.. "nama tu terpancul dari bibirku apabila gadis itu Mendongak memandang aku

"Nau..naura.. Isk" aku segera memeluk dia. Naufal Memang dah melampau Malukan orang macamnih.

************

โ˜ž๏ธŽ๏ธŽ๏ธŽ DALAM KELAS โ˜œ๏ธŽ๏ธŽ๏ธŽ

"perkara ni memang selalu berlaku ke?" soal aku kepada Mina dan Elyna. Kini kelas 5Galaxy berada di library. Kami duduk di meja yang agak sunyi. Tapi aku tetap nampak kelibat Naufal kusyuk membaca buku dihujung sana. Aku Menjeling. Sakit hati aku. Sape yang tak sakit hati bila laki kau buat hal kan?๐Ÿ™„

"dah biasalah babe" ujar Mina

"Naufal tu memang hot dan kegilaan semua pelajar perempuan. Termasuk Nuha tuh. Dia memang nampak macam perfect kan tapi dia jenis anti sosial la bagi aku" terang Elyna.

"Maksud kau?"

"dia jenis,ey camna nak cakap eh? Dia jenis suka berkasar, jenis kurang bertolak ansur" terang Mina

"ha gituww"tambah Elyna

Aku mengangguk perlahan.. kenapa perangai dia macam tu ek? korang mesti pelik kan?

***************

sepanjang dalam kelas aku lansung tak bertegur sapa dengan Naufal. Aku tak terlintas dalam fikiran aku nak tegur selepas apa dia buat kat Nuha tadi. Dia memang ada tegur tapi aku hanya balas angguk atau geleng je. Haa padan muka!!

Lagipun dia tegur aku dengan soalan ni

"๐‘๐‘Ž๐‘™๐‘–๐‘˜ ๐‘›๐‘”๐‘Ž๐‘› ๐‘š๐‘–๐‘›๐‘Ž ๐‘˜๐‘’?"

"๐‘˜๐‘Ž๐‘ข ๐‘œ๐‘˜ ๐‘ก๐‘Ž๐‘˜? ๐‘ ๐‘’๐‘๐‘Ž๐‘ ๐‘›๐‘š๐‘๐‘Ž๐‘˜ ๐‘ ๐‘’๐‘›๐‘ฆ๐‘Ž๐‘ ๐‘—๐‘’ ๐‘‘๐‘Ž๐‘Ÿ๐‘– ๐‘ก๐‘Ž๐‘‘๐‘–"

"๐‘˜๐‘’๐‘Ÿ๐‘—๐‘Ž ๐‘ ๐‘’๐‘˜๐‘œ๐‘™๐‘Žโ„Ž ๐‘‘๐‘Žโ„Ž ๐‘ ๐‘–๐‘Ž๐‘ ๐‘˜๐‘’?"

"๐‘Ÿ๐‘’โ„Ž๐‘Ž๐‘ก ๐‘ก๐‘Ž๐‘‘๐‘– ๐‘˜๐‘Ž๐‘ข ๐‘š๐‘Ž๐‘˜๐‘Ž๐‘› ๐‘ก๐‘Ž๐‘˜?

Boleh dikatakan 4 soalan tu je yang dia guna untuk tegur aku. Takpe.. Tak perlulah aku keluar suara aku ni

"kau okay?" aktiviti mengemas buku aku tergendala bila dia menegur aku.

Aku hanya angguk kemudian aku letakkan beg di meja belajar aku. Bayangkanlah Naura mulut bising.. Harini tak cakap pon dengan si suami

Aku hanya mengabaikan dia dan terus baring disebelahnya. Syukur dia tak ambik lagi virgin aku. Aku tidur mengadap dia. Yelaa nanti dia tegur pasal agama ,Membelakangi suami nanti tak pasalยฒ kena menjawab. Sebelum aku pejamkan mata.. Sempat aku menangkap dia memandang aku tanpa henti. Haa sudahla..

"Aku ada salah ke sampai kau lansung tak bercakap dengan aku ni? "soalnya

Aku menggeleng tanpa membuka mata. Dia berdecit kuat

"tipu"

Aku menggeleng

segera dia menarik Pony unicorn di pelukan aku. serta merta

aku membuka mata dan memandang tajam kearahnya

'apa!?"

"kau kenapa!? Kalau aku salah cakap je lah takyah sembunyi !Ni aku cakap kau angguk geleng je. Ingat aku ni apa? Tunggul ke!? At least masa kau tegur aku layan,walaupun aku marah kau. Kau!? Buat aku macam ni?!" herdiknya kuat

Aku kaku dan bahu aku terhinjut hinjut menerima setiap herdikan yang dilemparkan

โ˜ž๏ธŽ๏ธŽ๏ธŽ DI RUMAH โ˜œ๏ธŽ๏ธŽ๏ธŽ

Selimut aku genggam sambil aku mengetap bibir bawah. Aku dapat rasakan tubir mata aku mula berkaca sehinggakan kilauan cincin aku mula kabur.

Cuba cakap sape tak nangis bila kena herdik. Herdik dengan suami sendiri pula tuh..๐Ÿ˜”

Aku menunduk cuba menahan esakan.

"yaishh"Naufal meraup mukanya kasar dan memandang aku yang menunduk

"kau nangis? "soalnya

Pantas aku menggeleng

Air mata aku gugur saat aku mengerdipkan mata.

"kau tipu"

Aku menekup muka aku

"Saya tak suka awak layan Nuha macam tuh. Awak Headprefect tau kenapa awak reject? Kenapa kena Malukan dia? Ingat dia tak ada perasaan ke? Saya.. Saya.. Isk isk..saya takot nak tanya awak.. Takot kena herdik.. Isk.." kata Naura sambil menekup mukanya Find authorized novels in Webnovel, faster updates, better experience, Please click <a href="https://www.webnovel.com/book/headprefect-itu-mr.-garang-aku-!_21047201805971705/bab-14-jahat_56541202815710977">www.webnovel.com/book/headprefect-itu-mr.-garang-aku-!_21047201805971705/bab-14-jahat_56541202815710977</a> for visiting.

"aku ada sebab kenapa aku buat macamtuh.. "katanya perlahan

"sebab apa?"aku mendongak

Dengan lembut dia menyapu airmata di pipi aku. Aku suka belaian dia terhadap aku

Dia menarik tubuh aku kedalam dakapannya Menyebabkan kepala aku menyembam ke dadanya.

"kau akan tahu satu hari nanti kenapa aku buat Macamtuh. Dan apa aku buat tu bersebab".


next chapter
Load failed, please RETRY

Weekly Power Status

Rank -- Power Ranking
Stone -- Power Stone

Batch unlock chapters

Table of Contents

Display Options

Background

Font

Size

Chapter comments

Write a review Reading Status: C15
Fail to post. Please try again
  • Writing Quality
  • Stability of Updates
  • Story Development
  • Character Design
  • World Background

The total score 0.0

Review posted successfully! Read more reviews

Cost Coin to skip ad

You can get it from the following sources

  1. 1. Daily check-in
  2. 2. Invite friends invite now >
  3. 3. Vote for new stories Vote >
learn more >
Vote with Power Stone
Rank NO.-- Power Ranking
Stone -- Power Stone
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse

Paragraph comments

login