Forum Download app Gifts
27.11% Headprefect Itu MR. GARANG AKU ! / Chapter 16: BAB 15 : New Friend ?

BAB 15 : New Friend ? - Headprefect Itu MR. GARANG AKU ! - Chapter 16 by Alianafasah_05 full book limited free

Chapter 16: BAB 15 : New Friend ?

Naufal berdiri dihadapan cermin sambil membetulkan tali lehernya tapi entah kenapa kali ni, tali leher itu susah untuk dipakai

"cepatlaa.. Saya nak guna cermin pulak"rungut Naura disebelahnya sambil memakai ikat rambut

"kat bawah kan ada cermin. Pergila sana!" Muka Nauru ditolak jauh jauh

"ishh"Naura menarik bahu Naufal supaya menghadapnya.

Naufal terkedu. Tangan Naura ligat membelit tali leher di leher suaminya. Sakit mata tengok Naufal terkial kial depan cermin

"Macam dah biasa buat je" tegurnya. Naura mencebik, nak kata aku buat dekat mana-mana kekasih la tu.

"Papa"

"Ouh.."

"aku nak tanya" ujar Naufal

"hurm ?"

"kau ada naik ke bilik kat tingkat 3 tuh?"

Haa mesti korang tertanya-tanya kan ape yg ada kat tingkat 3 kan? so korang kena baca sampai cerita ni habis okey😉?

Naura berhenti dari mengikat tali leher dan memandang Mata Naufal. Pantas menggeleng

"saya tak berani naik nanti kena marah"katanya selamba.

Sibuk Naura Membetulkan ikatan tali leher.. Naufal sempat mencuri pandang wajah cantik Naura yang teramat jelita dan menawan tu

Tanpa disedari, akibat hampir tergoda tangannya mula naik ingin memegang pinggang Naura

Pantas kedua tangannya melingkari pinggang ramping Naura lalu ditarik kuat hingga badan mereka berlanggar. Tiada jarak antara mereka.

Naura terjerit kecil lalu tangannya yang berada di tali leher kini berada di atas dada bidang Naufal akibat tarikan itu

Naufal menikam anak mata hazelnya dengan mata bundar si isteri .Naura terkedip kedip Memandang Naufal yang mendekatkan wajahnya. merah pendam muka Naura

"apa aw..awak buat ni? "Lantas dahi Naura dicium cepat, lalu Naufal melepaskan pinggang Naura

"thanks my wife" Naufal keluar dari bilik .Naura terkaku Sambil memegang dahinya yang baru dicium

"gila ke?" bisiknya dalam hati

**********

☞︎︎︎ DI LUAR PERKARANGAN RUMAH ☜︎︎︎

"pergi dengan aku" kunci kereta ditekan. Bunyi kereta berdesing seketika

Naura hanya menjauhi kereta Naufal ,ingin blah. Namun sempat tangannya ditahan oleh Naufal.

"taknaklaa"

"Masuk"

Naufal acah acah ingin memukul Naura.

"taknakk nanti orang kata apa pula!" lengannya dikibas-kibas tapi tak lepas

"aku kata masuk kereta tu masuklaa! Apa susah sangat!" Naura diheret kasar lalu diletakkan Naura kasar di tempat sebelah pemandu

Naura hanya memuncungkan bibir di tempat itu sambil Memeluk bahu. Sepanjang perjalanan itu..

"saya nak awak layan semua peminat awak elok elok" Naura menoleh kearah Naufal sekilas

"taknak aku"

Naura membeliakkan matanya memandang si SUAMI

"dengarlah cakap saya kali ni jer please"bahu Naufal dicucuk-cucuk

"tengok lah camana"jawab Naufal lantas menjeling

Naura tersenyum girang

"yeay Awak baik!" pipi Naufal ditarik

"ishh lepaslah budak!"

**********

☞︎︎︎ DI LIBRARY ☜︎︎︎

Naura memutuskan untuk membaca di library semasa waktu rehat. Buku Masakan diambil lalu dia mengambil tempat duduk secara rawak. Kusyuk dia membaca, tiba-tiba ada orang menarik kerusi lalu duduk didepannya.

*********

☞︎︎︎ DI KANTIN ☜︎︎︎

Syok Mina dan Elyna bergelak tawa dengan Muaz dan Adrian, tiba-tiba Syena duduk disebelah Muaz

Mina dan Elyna mencebik

"Mana BFF korang tu?" soal Syena sambil tersenyum sinis memandang Mina dan Elyna. Sempat dia Mengambil sesudu nasi milik Mina lalu selamba dia Makan.

" Kau ni tak reti beli sendiri ke? "Marah Elyna sambil Menghentak meja. Dia berdiri sambil merenung geram Muka gadis acah-acah diva tuh.

"korang jangan gaduh" Adrian cuba menenangkan Elyna

"aku ambik sikit je. Asal? Marah ke?" sinis Syena. Dengan Mudahnya dia menolak gelas air oren milik Elyna hingga tertumpah membasahi meja. Mina yang duduk terkena tempias. Bajunya basah dengan warna oren. mesti la warna oren takkan hijau pulak🤦‍♀️😂

"kau kenapa!? "Muaz menghampiri Mina dan menarik Mina mengikutnya. Elyna mula menyinsing lengan bajunya hingga ke siku. Dia menghampiri Syena lalu kolar gadis itu ditarik kasar

"kau pehal!? "Marah Elyna sambil menggoyang kolar syena

"aku nak bagi amaran je. Alang alang kawan dia ada.."Syena tergelak sinis

"Tak guna punya pempuan!!"

"kawan kau tu tak guna! Siap datang dengan Firash lagi ke sekolah.!"

"kau dengki cakap dengki!" tengking Elyna

"Ely.. and Syena, Firash taknak lah kat kau! Kau sedar diri la weh" bentak Adrian.

"aku nak warning eh. Cakap kat kawan kau jangan dekat dengan Headprefect aku faham? Or else i will make her suffer"Syena menepis lengan Elyna dan seraya menolak kuat Elyna hingga hampir jatuh namun pantas disambut oleh Adrian. Syena mendengus dan pergi dari situ. Orang yang lalu lalang di sekitar kantin hanya memerhati tak mahu mengikut campur

"Ely.. Awak okay?" Adrian cuba membantunya bangun.

Elyna tersenyum tawar dan mengangguk

"takpe.. Selagi saya ada, saya akan jaga awak"ucap Adrian sambil menggosok rambut Elyna. Elyna hanya tersenyum apabila dilayan sebegitu oleh lelaki yang rapat dengannya

***********

Muaz Memeluk bahu Mina dari tepi sambil keduanya berjalan menuju ke bilik persalinan

"Mu..Muaz janganlaa..." tegur Mina

"What?"

"saya tak selesa la" Mina menundukkan wajahnya yang kini sudah merah padam.

"takpela.. Biar orang tahu awak saya punya"gelak Muaz.

"ish ngada ngada je la.. Bila saya awak punya? "Mina mencebik. Tangan Muaz cuba ditepis tapi Muaz berdegil

" Muaz Adham Bin Aqram please let me go?" ha amek kau

nama penuh sekali dia sebut. Find authorized novels in Webnovel, faster updates, better experience, Please click <a href="https://www.webnovel.com/book/headprefect-itu-mr.-garang-aku-!_21047201805971705/bab-15-new-friend_56542046508351251">www.webnovel.com/book/headprefect-itu-mr.-garang-aku-!_21047201805971705/bab-15-new-friend_56542046508351251</a> for visiting.

"Hey hey Mina Sofea binti Aqil jangan melawan cakap

bakal SUAMI Awak eh" hidung Mina dicuit

Mina hanya menjeling

"sape nak kahwin ngan awak"

"awaklah"

☞︎︎︎ BILIK PERSALINAN ☜︎︎︎

Sampai saja di bilik persalinan, pintu ditulis no entry

"apakah semua ini! Takkan aku nak pakai baju basah camni dalam kelas" rungut Mina perlahan

Muaz berjalan menuju ke lokernya yang terletak sebelah bilik persalinan budak lelaki.Baju sukan dikeluarkan.

"nah"

"untuk apa? "Mina mengerut dahi

"awak tukarla kat bilik persalinan lelaki"jawab Muaz

"nanti lelaki masuk camna" tambah Mina lagi

"tak..takpe saya tolong"

Muaz tiba tiba berasa janggal dan menggaru lehernya yang tak gatal

"tolong apa?"

"awak tukar je baju kat situ.. Saya ada tolong tengok"

Mina terkejut

"eh eh! Silap silap saya tolong jaga kat luar tengok kalau ada orang nak masuk!"gelabah Muaz membetulkan kesalahan ayatnya tadi yang membuatkan si gadis kecut perut

Mina menghela nafas lega dan masuk ke dalam bilik persalinan lelaki.

***********

"kau buat apa tu?"

Naura tersenyum nipis

"nothing"

"ouh...

Naura menutup buku dan memandang gadis didepannya.

"kenapa pandang aku camtuh?" soal Nuha malu malu.

Naura tergelak kecil memandang Nuha

"saje, kau cantik tau tapi kenapa kau tetap suka kat si Firash tu? Dia Headprefect annoying tau" Naura menongkat dagu Memandang Nuha yang mengeluh

"nak buat macam Mana?"

Naura mengangguk

"Kau takde kawan ke?

Nuha menggeleng

"sapelah nak kawan ngan aku ni. Diorang Malu kawan ngan aku sebab aku ni suka bagi hadiah kat Firash" gadis itu menunduk sedih

Naura diam. Takkan nak sokong gadis tu cuba memikat suaminya kan? Dia taknak digelar janda muda atau bermadu

pada usia muda

"sabarlah.. "Naura mencapai tangan Nuha lalu digosok lembut

"takpe aku boleh jadi kawan kau. Nak jadi BFF aku pun boleh and aku sure Elyna dan Mina tak kesah"kata Naura bersungguh sungguh

Tangan Nuha digenggam erat

Nuha terkejut

"wahh thanks! Kau baik betul ngan aku. Bertuah aku kawan dengan kau"Nuha tersengih

"anything babe"Naura cuba menjadi ceria untuk hiburkan hati Nuha

"oh ya kau rapat eh ngan Firash tu? "soal Nuha

Naura tersentak. Apsal tetiba tanya pasal Naufal ni?

"kenapa? "Naura berlagak tenang

"kau datang sekolah ngan dia kan? Wah untung kau"kini Nuha pula memegang tangan Naura teruja

Naura hanya senyum. Tapi pada waktu yang sama dia dapat rasakan tangannya sakit dipegang Nuha seperti si gadis itu melepaskan geramnya ketangan Naura. Nuha seakan memicit kuat tangan Naura sehinggakan Naura berkerut sedikit

"Ahh perasaan aku kot " bisik hati Naura

"eh jom kita gi kelas sama² . Loceng dah bunyi tu" ajak Nuha ceria

Naura hanya mengangguk dan berjalan keluar bersama Nuha.


next chapter
Load failed, please RETRY

Weekly Power Status

Rank -- Power Ranking
Stone -- Power Stone

Batch unlock chapters

Table of Contents

Display Options

Background

Font

Size

Chapter comments

Write a review Reading Status: C16
Fail to post. Please try again
  • Writing Quality
  • Stability of Updates
  • Story Development
  • Character Design
  • World Background

The total score 0.0

Review posted successfully! Read more reviews

Cost Coin to skip ad

You can get it from the following sources

  1. 1. Daily check-in
  2. 2. Invite friends invite now >
  3. 3. Vote for new stories Vote >
learn more >
Vote with Power Stone
Rank NO.-- Power Ranking
Stone -- Power Stone
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse

Paragraph comments

login