Forum Download app Gifts
73.58% MIKA & DONI / Chapter 77: Rhapsody For You And Me

Read MIKA & DONI - Chapter 77 online

Chapter 77: Rhapsody For You And Me

Perkuliahan semester baru di mulai. Mika kembali ke Malang diantarkan oleh Doni naik motor. Begitu sampai di depan kos Mika, Doni langsung berpamitan untuk segera meluncur ke Surabaya. Find authorized novels in Webnovel, faster updates, better experience, Please click <a href="https://www.webnovel.com/book/mika-doni_17857149106390705/rhapsody-for-you-and-me_49486690594641619">www.webnovel.com/book/mika-doni_17857149106390705/rhapsody-for-you-and-me_49486690594641619</a> for visiting.

"Mas, makasi ya udah anterin. Bener nih, gak istirahat dulu?"

"Aku kuliah besok pagi. Gak papa kok, nanti aku kabari kalo udah nyampe."

Tak dapat dibayangkan bagaimana lelah yang dirasakan oleh Doni. Semalaman dia kurang tidur. Pagi tadi dia sudah menemui Mika dan menemani Leo seharian. Sore hari dia kembali ke rumahnya untuk berkemas dan sejam kemudian dia dan Mika berkendara menuju Malang. Sesampainya di Malang, tak ada jeda, dia langsung menuju Surabaya.

Malam menunjukkan pukul tujuh. Mika melihat Gill berjalan ke arahnya dengan menenteng bungkusan. Pasti itu makan malamnya, batin Mika. Dia menunggu Gill mendekat ketika Doni memutar tas ranselnya ke arah belakang.


next chapter
Load failed, please RETRY

Privileged

More Privileged Chapters

Download the app and become a privileged reader today! Come take a sneak peek at our author's stockpiled chapters!

Download

Gifts

Gift -- Gift Received

Batch unlock chapters

Table of Contents

Display Options

Background

Font

Size

Chapter comments

Write a review Reading Status: C77
Fail to post. Please try again
  • Writing Quality
  • Stability of Updates
  • Story Development
  • Character Design
  • World Background

The total score 0.0

Review posted successfully! Read more reviews
Send Gifts
Gifted
Thank you for your generous gift.

Cost Coin to skip ad

You can get it from the following sources

  1. 1. Daily check-in
  2. 2. Invite friends invite now >
  3. 3. Vote for new stories Vote >
learn more >
Vote with Power Stone
Rank NO.-- Power Ranking
Stone -- Power Stone
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse

Paragraph comments

login
Report inappropriate content
error Tip

This's an experimental test for reading assistance in case.

We highly recommend you to enjoy the beauty of the original words.