• Joined Nov 2017
  • Mongolia
  • Male
  • mmm

  • Endeavor

    Checked in for a total of 180 days

    Who am I?

    Add email and upload avatar

    Such Wealth!

    Obtain a cumulative total of 1,000 Spirit Stones

    Cultivator

    Registered for over 1 years

Report user

Moments

Yeah View More

Loveleen_Sabharwal: Hahaha this proves the difference between reality and dreams.... She is busy in her world of imagination defeating Liangchuan and in reality he is just pitying that Lian will loose.... 😅😂😂😅

Oh he entered to help her wipe... Mm this is gonna be interesting 😍😘❤

You Are My Unforgettable Love · C163
1 day ago
Haha View More
You Are My Unforgettable Love · C163
1 day ago
See this! I just gifted the story: Lollipop View More
Dual Cultivation · C147
3 days ago
Haha View More

HoshiB: Miss Su Yue, your so called husband is sowing seeds right now with the intention of farming...

Dual Cultivation · C147
6 days ago
Thanks View More
Dual Cultivation · C147
6 days ago
Hahaha View More

Stinky_Budhist: Hohoho! Highly anticipated “cultivating” session incoming!

Dual Cultivation · C146
1 week ago
Tnx View More
Dual Cultivation · C146
1 week ago
Hhhhh View More

MVPrincelc: Author: u want vitamins? Ur wish is my command!
*author toss a chapter*
Readers: O MA GAD!!!
*readers got overdosed*

Dual Cultivation · C145
1 week ago
Thanks for chapter View More
Dual Cultivation · C145
1 week ago
Haha View More

Lazy2Name_01: LoL Eliza getting owned...

The Hentai System · C75
2 weeks ago
Thanks View More
The Hentai System · C75
2 weeks ago
Dont bec greedy View More

AkaiRyuugamine: What!!!!!? Only 2?

The Hentai System · C72
2 weeks ago
Thanks View More
The Hentai System · C72
2 weeks ago

SugarLily: SLC's mood is like flipping a light switch.
Just push it and his mood will change instantly. 😬
You want a sour mood? Push the button.
You want a bright mood? Push the button.
Now, the button come in handy, you can push it anywhere, anytime.
It's only for xx yuan! 😇

You Are My Unforgettable Love · C136
2 weeks ago
Haha View More
You Are My Unforgettable Love · C136
2 weeks ago
Huu View More

Maivue: This this this!!!! Woahhjj!! I must show everyone that the new chapter came out!!!! Ahhhhh!!!!

Dual Cultivation · C141
2 weeks ago
Thanks View More
Dual Cultivation · C141
2 weeks ago
Tnx View More
The Hentai System · C58
3 weeks ago
Haha View More

Qister: The 10min virgin

The Hentai System · C58
3 weeks ago
Yeah View More

ECCHIEMPEROR_DAO: The real mc is going to **** Isabella with her dildo.

The Hentai System · C57
3 weeks ago
Thanks fir chapter View More
The Hentai System · C57
3 weeks ago
Lol View More

HaremGodZZ: Harem of Thrones.

The Hentai System · C54
3 weeks ago
Nice View More
The Hentai System · C54
3 weeks ago
Huu View More

MJAgo: I didn't read this novel from chapter 35 onward , I just comeback to see if things getting better or not and then "boom" saw all these chapters title and rating and all reviews it's such a disappointing... and there are still some people who are paying him on patr**n to read this sh**.

I think, I'll come back again after he post more than 30 chapters again to see if he'll consider readers feeling and go with better plot or still continuing his wish fulfillment novel.

The Hentai System · C49
1 month ago
Thanks View More
The Hentai System · C49
1 month ago
He should hv 10 years old View More

Aioria619: I hope the author does not put these whores in his personal harem. And I do not understand how the author does not mention anything about sexual diseases. If there is any patreón I would like a spoiler.

The Hentai System · C48
1 month ago
Lol View More
The Hentai System · C48
1 month ago
Yeah View More

Haiku575: He already knew he should replace all the blood in his body from his great grandfather and the immortal blood scriptures. So why tf is he surprised?!

God Of Slaughter · C696
1 month ago
I thought hes god clab View More
God Of Slaughter · C696
1 month ago
Yeah View More

SmileyFace: Why so little!!!! Please we need more chapters :(

Dual Cultivation · C136
1 month ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and SS as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding EXP and Bonus SS as rewards by completing daily missions and EXP missions, as well as weekly reading missions. 2. The obtained EXP can raise your user level. 3. Bonus SS can be used to unlock chapters, gift authors, etc. They are effective for 30 days. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. Weekly Reading Missions refer to the time you spend reading novels and comics on Webnovel every week. 6. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes.

Read longer, Earn bigger

Read on the app and claim your rewards!

Get the App

Read anywhere, anytime