• Joined Aug 2017
  • Norway
  • Male
  • Hmmmmm....Aliens!

  • YE XIU 5.29

    Participated in Ye Xiu's 5.29 birthday event

    Premier

    Becoming a Premium user

    Endeavor

    Checked in for a total of 180 days

    Such Wealth!

    Obtain a cumulative total of 10,000 Coins

    2019 Christmas Badge

    Earned in 2019 XMAS Bonanza: A cumulative coins purchase of US$99.9 or purchase the badge directly.

    Cultivator

    Registered for over 1 years

    Who am I?

    Add email

Report user

Moments

See this! I just gifted the story: Lollipop View More
Harry Potter and the Fortunate Queen · C292
8 hours ago
this book keeps me sane in this times View More
A Bend in Time · C371
1 week ago
Fuuuck,what pokemon is that? :-P View More

southgamez: Who's that pokemon!...ITS PIKACHU!!!...Its Clafairy!... FUUUCK!!!!

[1]Overpowered Life in One Piece · C10
1 week ago
exp View More
The Muggleborn Conspiracy · C66
1 week ago
crap Norway lost... View More
A Bend in Time · C329
1 month ago
As an norwegin i'm betting on them to win hehe View More
A Bend in Time · C328
1 month ago
i feel a little lost her..... View More
Moon Pirates · C3
2 months ago
3-4rth Harry Potter story i vill read with glee View More
The Muggleborn Conspiracy · C10
2 months ago
Dont remind me of docter who....chibs F-ed that to hell and beyond View More
A Bend in Time · C287
2 months ago
1988 her so....yeah have no clue View More
A Bend in Time · C286
2 months ago
yup View More

BookishHymn: Run Neal!!! RUUUUUUUUN!!!

The Last Slytherin · C75
2 months ago

BookishHymn: Run Neal!!! RUUUUUUUUN!!!

The Last Slytherin · C75
2 months ago
dang.... thats sad....well at least we care for the character that shows View More
A Bend in Time · C274
2 months ago
i have no problem with it ending up as norway,as an norwegian View More
A Bend in Time · C270
2 months ago
crap....had saved up 20 chapters and it's done already View More
A Bend in Time · C267
2 months ago

GHATOTKACH: Moreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

The Last Slytherin · C53
2 months ago
crap....need i read this again before new chapter releases View More
The Last Slytherin · C48
2 months ago
Aaaa...good old terry View More
A Bend in Time · C228
3 months ago
Well...more plez View More
Rise of House Cason · C86
3 months ago
Wandless - A Harry Potter Fanfic · C32
3 months ago
update with more chapters i need more! View More
Beast of House Black · C0
4 months ago
exp View More
Wandless - A Harry Potter Fanfic · C6
4 months ago
exp View More
The Arrival · C56
4 months ago
Nice View More
Pokemon: The Traveler's Journey · C13
4 months ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and coin as rewards.

Learn more about the rules
  • 1. Reward frequency has been adjusted! Receive a reward once you complete two minutes of reading!
  • 2. Rewards adjusted! Earn points reading to exchange for Amazon Gift Cards! Coins that never expire! More rewards to come!(The above rewards are only available on the app.)

Get the App

Read anywhere, anytime

Suggested searches

Press enter to see all results