• Joined Apr 2017
  • Singapore
  • Male
  • Awesome person.

  • Endeavor

    Checked in for a total of 90 days

    Cultivator

    Registered for over 1 years

    Such Wealth!

    Obtain a cumulative total of 1,000 Coins

Report user

Translation Works

Moments

ThreeJaoXia: Wahh! Our idiot MC finally realizes he's an idiot?! 😲

Castle of Black Iron · C615
1 year ago

Azrael4355: Finally ZT is using his dang brain. Glad to see the author slowly adjust the mc and make him more mature.

Castle of Black Iron · C615
1 year ago

Hendr4: Nangong want to use ling family, instead got used...

Legend of Ling Tian · C330
1 year ago

WuxiaAddict: Perfect stage for Nangong family to have their revenge

Legend of Ling Tian · C330
1 year ago

Sudoku: LOL Our athletes threw the shot further, so we won! LOGIC at its finest!

Almighty Coach · C110
1 year ago

Mythhunter: Thank you for blessing us with this mass release. Back to lurking I go.

Almighty Coach · C108
1 year ago
Currently I am focusing on LXY. So CH will be dropped indefinitely, maybe after LXY is completed or other TLs take up that novel? View More

Daoist_Dan: Any chance you can clear the air on what happened to Counterfeit Hero? About to read it for the second time :)

Almighty Coach · C76
1 year ago

TempleMoon: Lol, All he wants is the gift pack.

Almighty Coach · C94
1 year ago

Neveryoumindme: The poor bullied woman, who's strong enough to go around killing people and has enslaved him. Now i'm convinced, the MC was dropped on his head during his infancy.

Castle of Black Iron · C440
1 year ago

Toorific: hypocrite person.. all are nonesense.. if the mc wont revenge in this he is so fucking idiot.. idiot mc.. idiot author..

Castle of Black Iron · C436
1 year ago

Shadowxhunter: Frankly i didn't like this chapter. I think that i will stop reading until he regain his *******.

Castle of Black Iron · C436
1 year ago

AlFriz: Don't mention donder, even I your father also infuriated with it stupidity

Castle of Black Iron · C436
1 year ago

RengTao: Fuck this shit. Damn bitch and Sutton guy, first she was bullshitting about justice and shit now even though she knew full well he wasn't a murderer she robs him and enslaves him, piece of shit. I want him to wipe that clan out.

Castle of Black Iron · C436
1 year ago

SittieA: Hahahaha. Fang Zhao is now hunting in District 78.

Superstars of Tomorrow · C132
1 year ago

SuperHottie_Wizard: Come on come on. Let the hunting game begin. Top player Fang Zhao hoho

Superstars of Tomorrow · C124
1 year ago

huntATnight: looks like plastic surgeons would get a lot of money after this..
cause they would fix people's dropped jaws..
I mean, a lot of people..

Superstars of Tomorrow · C124
1 year ago
good to have some connections. View More
Almighty Coach · C76
1 year ago

MymanTank: Why would you waste a coach on unskilled labor?

Almighty Coach · C76
1 year ago

Karsh: Hope Cue Ying is able to break through it immediately and laugh right in the demon gods face.

Lord Xue Ying · C378
1 year ago
exp View More

Chaos_: exp

Mystical Journey · C170
1 year ago
exp View More
Mystical Journey · C170
1 year ago

DrunkMoon: Gosh, what a coincidence.

Almighty Coach · C38
1 year ago

Odriew: What's the point of killing characters if you don't actually do it? Every time - Lin Shi, the parents, the Worm Lord, etc. I've made it this far, but this is sloppy writing at its finest, and I'm done.

Limitless · C334
1 year ago

GallerianMarlon: What's the point of fighting now that just about anyone will have a clone? Will anyone ever die from now on? This is a bit too stupid.

Limitless · C334
1 year ago

BaldPig: ok, this plot armor is SOOOOO OVERDONE. Nobody will ever die in this rate

Limitless · C334
1 year ago

WoofWoof: Haha, i had forgotten about the ugly pills he makes

Limitless · C328
1 year ago

ArcLightDoist: A wild Chu Yu appeared!!!
Son of God: WTF!!!!!!😱😵

Limitless · C319
1 year ago

Nemone: Lol, that was well played. Fatty is gonna be waiting for the Son of God and Chu Yu shows up like "oh that guy..."

Limitless · C319
1 year ago

BlackHowlin: Lol.. dog **** luck for the son of God.. 😂

Limitless · C319
1 year ago

big: Guess fatty and cassarena problem is solved Just like that

Limitless · C319
1 year ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards

Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and SS as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding EXP and Bonus SS as rewards by completing daily missions and EXP missions, as well as weekly reading missions. 2. The obtained EXP can raise your user level. 3. Bonus SS can be used to unlock chapters, gift authors, etc. They are effective for 30 days. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. Weekly Reading Missions refer to the time you spend reading novels and comics on Webnovel every week. 6. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes.

Read longer, Earn bigger

Read on the app and claim your rewards!

Get the App

Read anywhere, anytime