• Joined Dec 2017
  • Malaysia
  • Female
  • Simple woman with complicated mind. luv book n coffee..

  • Premier

    Becoming a Premium user

    Endeavor

    Checked in for a total of 180 days

    Such Wealth!

    Obtain a cumulative total of 10,000 Spirit Stones

    Who am I?

    Add email and upload avatar

    Cultivator

    Registered for over 1 years

Report user

Moments

This is so funny... 😂😂😂😂 View More
I Love You, Monster: The Blindfolded Wife x The Masked Husband · C15
3 hours ago
i think so too... such a funny guy... View More

Matesai3point0: I found Zaki funny 😂😂

I Love You, Monster: The Blindfolded Wife x The Masked Husband · C12
4 hours ago
hehehe... super cute View More
I Love You, Monster: The Blindfolded Wife x The Masked Husband · C11
5 hours ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
I Love You, Monster: The Blindfolded Wife x The Masked Husband · C11
5 hours ago
hahaha... so cute... View More
I Love You, Monster: The Blindfolded Wife x The Masked Husband · C8
12 hours ago
now u done mr wang.. hahaha View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C1103
1 week ago
dont worry Jingli.. i always by ur side ... cheering you .... hahaha 🤭 View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C850
1 week ago
no more nonsense.. -ahahha... View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C758
2 weeks ago
ur mouth is so bad Lu Jingli... now what u have done... hahahaha View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C679
2 weeks ago
intense.. View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C648
2 weeks ago
boss.. can i bribe you...? View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C616
2 weeks ago
wish Bei Gong Tang's mom n little brother will be save... come on little roar.. u can do it 💪 View More
Insanely Pampered Wife: Divine Doctor Fifth Young Miss · C486
2 weeks ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Flowers Bloom from Battlefield · C27
2 weeks ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C583
2 weeks ago
hahahaha... i cannot stop laughing... 😂😂😂😂 View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C541
2 weeks ago
hahaha... jealousy is very dangerous... View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C534
2 weeks ago
when will they be together... huhu... my heart so hurt... View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C386
2 weeks ago
plz be together... huhu... View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C296
2 weeks ago
wow... View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C258
3 weeks ago
wow .. his words hits my heart.. boomm 🤭 View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C193
3 weeks ago
now u know.... haha... LTX plz endure .. 💪 View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C160
3 weeks ago
now u know... so arthur plz drive carefully... hehe View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C29
3 weeks ago

HypnosOfLethe: thanks for the chapter

Insanely Pampered Wife: Divine Doctor Fifth Young Miss · C482
3 weeks ago
yup... clever as ever.. View More

akam: She got another treasure easily. 🤣

Insanely Pampered Wife: Divine Doctor Fifth Young Miss · C482
3 weeks ago
hahaha... little fox.. 🤭 View More
Insanely Pampered Wife: Divine Doctor Fifth Young Miss · C482
3 weeks ago
yes plz 😁😁😁 View More

ackishi: Mass release pls

Insanely Pampered Wife: Divine Doctor Fifth Young Miss · C481
3 weeks ago
thank you for the chapter 😘 View More
Insanely Pampered Wife: Divine Doctor Fifth Young Miss · C481
3 weeks ago
Thank you for the update.. 😘 View More
Insanely Pampered Wife: Divine Doctor Fifth Young Miss · C480
3 weeks ago
i cannot wait for the next update... huhu... View More
Insanely Pampered Wife: Divine Doctor Fifth Young Miss · C479
3 weeks ago
very ill-mannered.. hmm! 😤 View More
The Most Loving Marriage In History: Master Mu’s Pampered Wife · C53
3 weeks ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and SS as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding EXP and Bonus SS as rewards by completing daily missions and EXP missions, as well as weekly reading missions. 2. The obtained EXP can raise your user level. 3. Bonus SS can be used to unlock chapters, gift authors, etc. They are effective for 30 days. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. Weekly Reading Missions refer to the time you spend reading novels and comics on Webnovel every week. 6. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes.

Read longer, Earn bigger

Read on the app and claim your rewards!

Get the App

Read anywhere, anytime