• Joined Apr 2018
  • Global
  • Male
  • i liek poi

  • YE XIU 5.29

    Participated in Ye Xiu's 5.29 birthday event

    Endeavor

    Checked in for a total of 360 days

    Such Wealth!

    Obtain a cumulative total of 10,000 Coins

    TKA Glory Badge

    Collect 14 exclusive cards in TKA END event

    TKA Loyal Reader

    Unlock 500 chs at TKA END

    SUPER CARD COLLECTOR

    Collect 14 cards in two weeks

    Cultivator

    Registered for over 1 years

    Who am I?

    Add email

Report user

Moments

damn, i didnt expect the east part was a prison... i tot its something like a closely sealed room filled woth secrets View More
Versatile Mage · C795
3 weeks ago
my guess that it would be another totem beast like the black snake, and it will probably became an uncle to Mo Fan and his daugther Lil Belle...


and what if, just what if, uncle B.Snake decided to show up and introduced MF to that totem beast.. haha View More
Versatile Mage · C791
3 weeks ago
haha the 1st wife is jealous View More
Versatile Mage · C790
3 weeks ago
now imma wait if they gonna add the prequel mini-stories... View More
The King's Avatar · C1728
1 month ago
See this! I just gifted the story: Ring View More
The King's Avatar · C1724
1 month ago
Mu ningxue and his lil sis are the one he considered as his wives View More

rei_chie: Wait..How many wives does he have? Half sis, ice mu girl, the other mu girl, vampire girl....

Versatile Mage · C773
1 month ago
See this! I just gifted the story: Lollipop View More
The King's Avatar · C1
1 month ago
ten chaps left...

me: We're in endgame now. View More
The King's Avatar · C1718
1 month ago
dude imagine this

ZZK and SX vs YX and SBI View More

Dein9: Nvm TR, i guess WQ will be down 1st and follow by JBT. Last game would be 2v2 which Dancing Rain x Lord Grimm vs Cloud Piercer x One Autumn Leaf. They will contend to show which team are the best partner..

The King's Avatar · C1715
1 month ago
ive told you already Mo Fan... now go and take back yah waifu's soul View More
Versatile Mage · C762
1 month ago
well, MF considered those two as his wives already, so yeah, he will be Protective to them to the point of being Overprotective, shamelessly View More

SpineCricket: Hm, interestingly enough Mo Fan is really protective when its about Xinxia and Ningxue, only other time I remember him that skeptic about something was when Xinxia went to the Parthenon. Even though he would place his friends life over his, those 2 lives are much more important for him.

Versatile Mage · C761
1 month ago
Chaotic God SteamBun Invasion, a true Brawler both ingame and in real life, teached by Wei Chen with the ways of Shamelessness in real life and Ye Xui with Shamelessness ingame, truly the unpredictable and chaotic brawler... View More
The King's Avatar · C1710
1 month ago
dont you make another mistake again Mo Fan.. not youre 1st waifu haha View More
Versatile Mage · C759
1 month ago
There goes our Bun and Saviour, STEAMED BUN INVASION and his Godly Plays that no mortals can comprehend hahaha View More
The King's Avatar · C1708
1 month ago
God dammit Mo Fan!! now your buddy is missing hahaha View More
Versatile Mage · C757
1 month ago
damn Mo Fan, now the trouble that you wanted is already coming to you hahaha View More
Versatile Mage · C755
1 month ago
mo fan is not mo fan if he's not badass or shameless or both hahaha View More
Versatile Mage · C753
1 month ago
ALL HAIL STEAMED BUN INVASION! Bricks will fly and sand will be tossed. When SBI is on the stage, no onw can predict what he will do. View More
The King's Avatar · C1700
1 month ago
imagine their faces if Lil Flame Belle jumps out of her summoned space and sign language how his daddy is so freaking badass View More
Versatile Mage · C748
1 month ago
now then, let lil belle do somw roasting View More
Versatile Mage · C742
1 month ago
iirc only Zhao Muyan knows that he got the lil flame belle and it possesion skill tho.. View More

Lancron: If I’m Not mistaken, he’s currently possessing flame belle so only left best doggo to show up

Versatile Mage · C736
1 month ago

Lancron: If I’m Not mistaken, he’s currently possessing flame belle so only left best doggo to show up

Versatile Mage · C736
1 month ago
so they saw 3 out of 6 elements Mo Fan have... when will Mo Fan unleash his good Boi Doggo and lil Belle?? i missed those two already haha View More
Versatile Mage · C736
1 month ago
and im still waiting for SBI's Chaotic entrance haha


LET THE BRICKS AND SANDS FLY!!!! View More
The King's Avatar · C1690
1 month ago
AWY and Happy Utilizing LCH inherent trait, an Aggressive Little Cold Bait hahaha View More
The King's Avatar · C1690
1 month ago

H1ro: 👍🏻💪🏻

Versatile Mage · C734
1 month ago
DAMN!! i cant imagine his teammates faces when he pulls out his 5 elements in succession.. imagine MF killing demons and other mobs with Fire, Lightning while moving with his Shadow element while his good boi Doggo and daugther Lil Belle rampages on the scene...
(demon element cant be used atm tho) View More
Versatile Mage · C734
1 month ago
other teams: got their passive-healing clerics


team Happy: yeah heals and debuffs are good, but have you seen an aggresive cleric?? View More
The King's Avatar · C1688
1 month ago
WAHAHAHAHA Mo Fan is shameless as always.. now if he could summon his good boi doggo there, it will be a piece of cake defending his 1st waifu... View More
Versatile Mage · C732
1 month ago
YES!!!! GO LIL FLAME BELLE!!! ROAST THOSE CREATURES TO PERFECTION!!!! View More
Versatile Mage · C731
1 month ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards

Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and SS as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding EXP and Bonus SS as rewards by completing daily missions and EXP missions, as well as weekly reading missions. 2. The obtained EXP can raise your user level. 3. Bonus SS can be used to unlock chapters, gift authors, etc. They are effective for 30 days. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. Weekly Reading Missions refer to the time you spend reading novels and comics on Webnovel every week. 6. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes.

Read longer, Earn bigger

Read on the app and claim your rewards!

Get the App

Read anywhere, anytime