• Joined May 2018
  • Global
  • Secrecy
  • Endeavor

    Checked in for a total of 360 days

    Such Wealth!

    Obtain a cumulative total of 10,000 Coins

    Who am I?

    Add email and upload avatar

    Cultivator

    Registered for over 1 years

Report user

Moments

Reading Status: C0
Yahhhh wahoo hot hot hot 🔥🔥🔥 on fire yeah...excited to read this!!!! Vote vote vote gifts gifts gift lol!!!!! Pleease update the novel fast at least one chap a day😢😁😢😁 okay❓❓⁉️❗⁉️❗here your reward 🎁🎁🎁 😋😋😉 View More
S-RANK IN ANOTHER WORLD
1 month ago
Uh huh View More

sxlina: wow this is gud

The National Sweetheart Livestreamer Is A Pro! · C7
1 month ago
Fun View More
The National Sweetheart Livestreamer Is A Pro! · C7
1 month ago
Reading Status: C0
Im gonna give this a good chance, I mean I have been looking for a good reading for awhile and this has a story that was able to stir my interest. I think thats GGRRRREEEATT🐯 I will find this to be a good read in the end right? 😜😜🙃😳RIGHT❗🤞🤞😗😙😗😙🥰heehee View More
A Time Traveller's Guide to Feudal Japan
1 month ago
Agreed🤗 View More

Ceresdeath: Interesting

The National Sweetheart Livestreamer Is A Pro! · C6
1 month ago
➕➕➕➕➕➕💯💯💯💯💯❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗ A diamond💎 in a sea of pearls ⚪⚪⚪i am very glad to have found this story. ..it truly...truly...is one of my faves🥰🥰🥰 So be sure to keep updating as Im surely enjoying it🤗🤗🤗 Terrific read❗❗❗😋🎉🎊🎉 View More
Against Zombies & Monsters · C53
1 month ago
Reading Status: C0
Im gonna give this a good chance, I mean I have been looking for a good reading for awhile and this has a story that was able to stir my interest. I think thats GGRRRREEEATT🐯 I will find this to be a good read in the end right? 😜😜🙃😳RIGHT❗🤞🤞😗😙😗😙🥰heehee View More
The Legend of Black Eyes
1 month ago
♥️♥️♥️ View More

Dadumdada: Interesting....🤔

Returning from the Immortal World · C489
1 month ago
Interesting....🤔 View More
Returning from the Immortal World · C489
1 month ago
Reading Status: C1
Attractive summary..hmm...its gotten my attention and has also even kept it for now, yep...uh huh...thats what a writer would want😜of course....now your goal is to keep our attention untill the end.

Sooo, its gotta be a great story, okay yes for sure🤨 ....lol❗😉

😈 HAH!😇 View More
The Geared Immortal
1 month ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Against Zombies & Monsters · C50
1 month ago
➕💯❗ View More

Dadumdada: See this! I just gifted the story: Balloon

Returning from the Immortal World · C487
1 month ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Returning from the Immortal World · C487
1 month ago
Reading Status: C0
It really is a very entertaining read I hope🙈🙈🙈 YESIREE 😳😳😳😳😳😳😳SOOOOO... what am I gonna do???

Well...😙😗😙😗🙃😗😙😗😙😗🙃😗😙😗😙😗😙😗😙😗

RECommend it of course😜😜😜😜❗❗❗❗
Therefore plz be sure to absolutely 4sure........

READ READ READ❗❗❗❗❗

No regrets so far uh huh👍😍😍😍truth🤞 View More
The Dragon Evolve God
1 month ago
Reading Status: C0
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐♥️♥️♥️♥️❗100/100 stars thats 4SURE❗❗♥️♥️♥️♥️ ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

I truly believe I am going to enjoy this novel👍🤗👍🤗 👍 View More
Nightmare's Call
1 month ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Returning from the Immortal World · C486
1 month ago
➕💯❗ View More

Dadumdada: See this! I just gifted the story: Balloon

Against Zombies & Monsters · C49
1 month ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Against Zombies & Monsters · C49
1 month ago
Reading Status: C0
It really is a very entertaining read I hope🙈🙈🙈 YESIREE 😳😳😳😳😳😳😳SOOOOO... what am I gonna do???

Well...😙😗😙😗🙃😗😙😗😙😗🙃😗😙😗😙😗😙😗😙😗

RECommend it of course😜😜😜😜❗❗❗❗
Therefore plz be sure to absolutely 4sure........

READ READ READ❗❗❗❗❗

No regrets so far uh huh👍😍😍😍truth🤞 View More
The Good-for-Nothing Seventh Miss
1 month ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Against Zombies & Monsters · C48
1 month ago
⭐⭐⭐⭐⭐💥💣 View More

Dadumdada: See this! I just gifted the story: Balloon

Returning from the Immortal World · C485
1 month ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Returning from the Immortal World · C485
1 month ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Soul Karmas (BL) · C6
1 month ago
🥰 View More

Dadumdada: See this! I just gifted the story: Balloon

Against Zombies & Monsters · C47
1 month ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Against Zombies & Monsters · C47
1 month ago
Reading Status: C0
Im gonna give this a good chance, I mean I have been looking for a good reading for awhile and this has a story that was able to stir my interest. I think thats GGRRRREEEATT🐯 I will find this to be a good read in the end right? 😜😜🙃😳RIGHT❗🤞🤞😗😙😗😙🥰heehee View More
Nano Machine (Retranslated Version)
1 month ago
Reading Status: C0
Attractive summary..hmm...its gotten my attention and has also even kept it for now, okay thats what a writer would want😜of course....now your goal is to keep it til the end.

Soooooooo, its gotta be a great story🤨lol❗😉

😈 HAH!😇 View More
The Universe is Innately Just
1 month ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Against Zombies & Monsters · C46
1 month ago
👍 View More

Dadumdada: See this! I just gifted the story: Balloon

Returning from the Immortal World · C484
1 month ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Returning from the Immortal World · C484
1 month ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and coin as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding Fast Passes, EXP, and Points as rewards by completing growth missions, as well as daily missions. 2. A Fast Pass can unlock a chapter (of any price). The chapter will remain unlocked forever. It will expire after 7*24 hours, so don't forget to use it in time! 3. Obtained EXP can raise your user level. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes. 6. Rewards may vary according to app version.
  • 1. Reward frequency has been adjusted! Receive a reward once you complete two minutes of reading! Reading a single book for 30 minutes earns you an additional bonus.
  • 2. Rewards adjusted! Earn points reading to exchange for Amazon Gift Cards! Coins that never expire! More rewards to come!

Get the App

Read anywhere, anytime

Suggested searches

Press enter to see all results