NIUr

Lv 3
  • Joined Jun 2018
  • Australia
  • Male
  • Gonna take it slow this time.

  • Author

    Published more than 10000 words on Webnovel

    Who am I?

    Add email and upload avatar

    Cultivator

    Registered for over 1 years

Report user

Original Works

  • Abiogenisis

    Abiogenisis

    Realistic Fiction

    And God gazed upon the Earth, and thus he spake: "What the fuck is this shit?" Presenting: One 'cancelled' short, one play, and all the angst in the world. Updates: Regular, if you don't look too closely at the publishing times P.S. You're all nerds.

Moments

But, yeah, I know my upload schedule is really cucked (hence the "regular, if you don't look too closely"). Really says something when I only get 500 words out/month (1000 if I'm bothered). Ah, well. View More

xWangan: Not gonna lie, not a big fan of this novel.

It's pretty well written, but it's not really a story or anything. It's a collection of shorts, and while it can be interesting, it's just not for me.

Stability of updates is bad. Last update a few months ago, that's a little too much for me.

However, I honestly believe, that if someone enjoys this type of content, then this is written well enough to read it. You just need to click with it.

Abiogenisis
5 months ago

xWangan: Not gonna lie, not a big fan of this novel.

It's pretty well written, but it's not really a story or anything. It's a collection of shorts, and while it can be interesting, it's just not for me.

Stability of updates is bad. Last update a few months ago, that's a little too much for me.

However, I honestly believe, that if someone enjoys this type of content, then this is written well enough to read it. You just need to click with it.

Abiogenisis
5 months ago
Yeah, probably shot myself in the foot trying to be too unique. Ah well, at least it's not considered to be written ****tily. View More

xWangan: Not gonna lie, not a big fan of this novel.

It's pretty well written, but it's not really a story or anything. It's a collection of shorts, and while it can be interesting, it's just not for me.

Stability of updates is bad. Last update a few months ago, that's a little too much for me.

However, I honestly believe, that if someone enjoys this type of content, then this is written well enough to read it. You just need to click with it.

Abiogenisis
5 months ago
Reading Status: C10
:ok_hand:

original :clap: idea :clap:

Pretty unique twist on the cultivation-op-plis-nerf-hax genre-thingo. Enjoyable, good world building, er

Dunno, perhaps one of the edgier cultivation ones out there?

Pretty good. Can't really ****post this.

*tips fedora* View More
The Zombie Queen’s Second Chance [Rewrite Ongoing]
5 months ago
Reading Status: C10
Cool.

I mean, yeah, ok. It's a good concept, decent execution, but, I dunno, it just seems to typical. I feel like it's just another romance comedy novel with the same overall plot of a Mary Sue being a Mary Sue. Also, I think the first chapter is a bit iffy. The protagonist is built up to be a literal Mary Sue, with an incredibly strict grandparent. But what I read of it was a literal orphaned Mary Sue with a pretty lenient grandpa, and basically no character apart from "she got gud". I also think that her family could be elaborated on a bit more. Sure, it's a clan of SUPAH SEKRET OP NINJAS OMAIGAWD SO COOL, but the death of her parents were glossed over. Like "I'm sorry, they're dead. Welcome to the Make-A-Wish foundation, motherfcker".

But then again, I'm just an edgelord.

For what it's worth, it's a pretty good novel. If you do like comedic romances, sure, this'll make you pretty happy. It does what it wants to do reasonably well, and in the end, it's basically just meant to be fun. It probably won't pull out a sledgehammer and bash your feels out of existence, it won't pull out flask to collect your tears, but it might just make you smile.

So all in all, pretty decent, typical story of a Mary Sue that you're not meant to think too much about.

*tips fedora* View More
Xi Lian : Queen's Path of Life
5 months ago
Reading Status: C2
wtf this is legit sad shuddup im not crying wtf actually so sad dude holy **** massive rip that ending was so unexpected hecc holy **** man that was so sad View More
Ah shitsu I caught Ebola and reincarnated as the most handsome person in the world with the hit on girls system
5 months ago
ngl, sorta expected every title to be the name of a drug View More
Into the drugs · C4
5 months ago
Wikipedia Book · C2
5 months ago
Reading Status: C1
Unironically the most realistic novel.

But seriously, this is a real big brain 10000 iq move. Teach me how to become as M A S S I V E B R A I N E D as you m8. View More
Wikipedia Book
5 months ago
Pringles superior, Lay's inferior View More
Wikipedia Book · C5
5 months ago

Gallon: Somebody once told me the world is gonna roll me
I ain't the sharpest tool in the shed
She was looking kind of dumb with her finger and her thumb
In the shape of an "L" on her forehead
Well the years start coming and they don't stop coming
Fed to the rules and I hit the ground running
Didn't make sense not to live for fun
Your brain gets smart but your head gets dumb
So much to do, so much to see
So what's wrong with taking the back streets?
You'll never know if you don't go
You'll never shine if you don't glow
Hey now, you're an all-star, get your game on, go play
Hey now, you're a rock star, get the show on, get paid
And all that glitters is gold
Only shooting stars break the mold
It's a cool place and they say it gets colder
You're bundled up now, wait till you get older
But the meteor men beg to differ
Judging by the hole in the satellite picture
The ice we skate is getting pretty thin
The water's getting warm so you might as well swim
My world's on fire, how about yours?
That's the way I like it and I never get bored
Hey now, you're an all-star, get your game on, go play
Hey now, you're a rock star, get the show on, get paid
All that glitters is gold
Only shooting stars break the mold
Hey now, you're an all-star, get your game on, go play
Hey now, you're a rock star, get the show, on get paid
And all that glitters is gold
Only shooting stars
Somebody once asked could I spare some change for gas?
I need to get myself away from this place
I said yep what a concept
I could use a little fuel myself
And we could all use a little change
Well, the years start coming and they don't stop coming
Fed to the rules and I hit the ground running
Didn't make sense not to live for fun
Your brain gets smart but your head gets dumb
So much to do, so much to see
So what's wrong with taking the back streets?
You'll never know if you don't go (go!)
You'll never shine if you don't glow
Hey now, you're an all-star, get your game on, go play
Hey now, you're a rock star, get the show on, get paid
And all that glitters is gold
Only shooting stars break the mold
And all that glitters is gold
Only shooting stars break the mold

Didn't make sense not to live for fun
5 months ago
Socrates was later charged with assault View More
SUCCESS IS NEAR YOU JUST O P E N y. o. u. r. EYES · C1
5 months ago
absolute madlad View More
Wikipedia Book · C1
5 months ago
Ah shitsu I caught Ebola and reincarnated as the most handsome person in the world with the hit on girls system · C2
5 months ago
Reading Status: C0
The ABSOLUTE size of this lads brain astounds me.

10/10. Brings tears to me eyes. Flawless execution of a high iq concept. I see that the author does indeed possess a BIG BRAIN. View More
Thout biggest biggest gayest
5 months ago
FIGHT ME SKRUB View More
Ultimate Rice System · C117
5 months ago
Reading Status: C37
Top 10 Animes

This brings tears to me eyes man. The feels. I can just imagine the rice, and I wish to follow the path of the RICE.

10/10 would cultivate rice like a filthy peasant again View More
Ultimate Rice System
5 months ago
Reading Status: C0
owo *notices autism*
Damn that's some cripplin' good sh!t

Rated 10/10; suitable for degenerates of all ages

Parental guidance not required. View More
Ro Ginger's Fat Otaku
9 months ago
F A T View More

Flashie: Bitch I'm older than you

Fat Boi Transcends Into Another World · C1
9 months ago
THE EDGE

I CAN FEEL THE PURE E D G E View More
Deawen · C1
9 months ago
Reading Status: C0
10/10 Relatable would recommend.

Cyka blyat idi nahui

Big Boi Benergy. Too OP. Did you choose Snorlax as your starter pokemon in Pokemon Shekel. View More
Fat Boi Transcends Into Another World
9 months ago
I forgot to add an author's thoughts, so here it is: Literally genre defining View More
Abiogenisis · C0
1 year ago
Thanks for the feedback m8. I do intend to basically write vol 1 as a proper series, however, as of now, I'm more focused on experimenting with different styles. View More

Sashiro: Tbh, it's well written, but damn hard to understand all the underlying depth. There's a ton of dark and such references, and the author notes are quite something, however I don't even know wtf is happening when I read it. Nevertheless, not bad for a compilation of shorts. I usually prefer linear storylines, however this works too.

Abiogenisis
1 year ago
oof View More

Sashiro: Tbh, it's well written, but damn hard to understand all the underlying depth. There's a ton of dark and such references, and the author notes are quite something, however I don't even know wtf is happening when I read it. Nevertheless, not bad for a compilation of shorts. I usually prefer linear storylines, however this works too.

Abiogenisis
1 year ago
Can he literally farm a tonne? Is he fully capable of lifting up a tonne of wheat? Is he really just a peasant? Does he study biology? View More

Dism: when he can farm a ton

Ultimate Rice System · C11
1 year ago
My favourite school arc is where the MC shoots up the school, before being revealed as the primary antagonist. View More

Dism: kinda sad you think that way cuz i really like school arcs. the arc is probably quite long and i need it to set up the next arc. There is probably gonna be side arcs within so...

Ultimate Rice System · C5
1 year ago
Biology is superior to your puny 'sun'. View More

Dism: praise the sun

The Strongest System · C651
1 year ago
Clearly, biology is the superior subject, pleb. View More

Dism: Depends cuz i need to study and finish assessments. The update rate will pick up soon tho

Ultimate Rice System · C4
1 year ago
Is the system pay to win though? Can I purchase XP pots for $10.99? View More

Dism: as of now yes prob gonna make quest give xp or somth

Ultimate Rice System · C13
1 year ago
I dunno Bwen, are you physically able to xp yourself? View More

Dism: can i xp myself

Ultimate Rice System · C35
1 year ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards

Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and SS as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding EXP and Bonus SS as rewards by completing daily missions and EXP missions, as well as weekly reading missions. 2. The obtained EXP can raise your user level. 3. Bonus SS can be used to unlock chapters, gift authors, etc. They are effective for 30 days. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. Weekly Reading Missions refer to the time you spend reading novels and comics on Webnovel every week. 6. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes.

Read longer, Earn bigger

Read on the app and claim your rewards!

Get the App

Read anywhere, anytime