• Joined Sep 2018
  • Philippines
  • Male
  • Writer guy :)

  • Author

    Published more than 50000 words on Webnovel

    Who am I?

    Add email and upload avatar

    Cultivator

    Registered for over 1 years

Report user

Original Works

  • Anakdatu

    Anakdatu

    War&Military

    Anakdatu? Sounds like a stupid word for something. That is what Ramil Liwayway's first thought when he heard that word, indeed it is a stupid name, well everyone's first thought. But what if that term simply means that it is the first and oldest espionage organization in the islands of the Philippines simply working in the darkness without us giving any notice? Join Ramil as he enters a world where he never wanted to be in with some nice gadgets, your own damsel in distress and lots of splinter cell enemies! [Anakdatu: Gods Among Us released!!]

  • Anakdatu: Gods Among Us

    Anakdatu: Gods Among Us

    Fantasy

    Ramil Liwayway's life just got more complicated than ever. Just the past few months, he was sired as part of a royal Philippine bloodline of kings from the stories of old who swore to protect the country, doing agent stuff and whatever that comes in their way. Now, he got more confused because he was said to be a Philippine demigod, son of the Philippine sun and war god and also, he was linked to a very ancient prophecy that holds the world at stake. [Book Cover Art made by the one and only, the greatest and the best, Vee!]

Moments

제일음은 르륻 View More
The World of Witchcraft and Wizardry · C7
7 months ago
Where are your next Chapters?!!! View More
The World of Witchcraft and Wizardry · C7
7 months ago

Vee: You gonna be silent mentally xD
How would Dom react if you empty your mind?

Anakdatu: Gods Among Us · C6
8 months ago
HEY THERE PEEPS! Oh my, my 2 week deadline seems stupid but I just wanted to apologize for that, heck, I was so busy these first two months of 2019, ya' know, I'm graduating and damn these requirements and whatever, it just never ends and my schedule is very busy. I just want to say that I am sorry for that, but summer vacation is approaching (here in the Philippines, that would be on April and May) so I guess I can make a comeback but nevertheless, I'm sorry, thanks once again and I hope you guys understand, Ramil will be coming back, PEACE!
-CaptainUniverse567 View More
Anakdatu: Gods Among Us · C6
8 months ago
The content has been deleted
Anakdatu: Gods Among Us
8 months ago

Vee: Well Ramil, you ain't Lord Grim hahahahaha

Anakdatu: Gods Among Us · C3
9 months ago

Vee: Dude, take your time ✌

Anakdatu: Gods Among Us · C0
10 months ago
Heyyy! Thank You again! Hahahah, well, no, it's just like a description of the McDonald's where they had their Side Ops in the last book. Thank You ulit hahahah :D View More

Vee: And Lapu-lapu was there? hahaha

Anakdatu: Gods Among Us · C1
10 months ago

Vee: And Lapu-lapu was there? hahaha

Anakdatu: Gods Among Us · C1
10 months ago
I was only gone for like two months and you changed your Pen Name HAHAHAHAH. But awesome, where are the next chapterss??? View More
The World of Witchcraft and Wizardry · C7
10 months ago
Heyyy! Hahaha, glad You made a review, but hey, Thanks alot! Like You were there on the very start till the end like Thank You. Maraming Salamat in Filipino if You mind hahaha! But yes, thanks for this very honest revuew and the truth is, I reread it, (I never read it actually, like I just made a chapter then upload hahah, my bad.), then I noticed my mistakes and yeah, I apologize for that, but I’m drafting the story for the second book and yes, I’m making it kinda slower paced hahah, a target of 42 Chapters and also screen time for the characters and new characters too, I noticed too that Elise and Ramil’s relationship was like “escalated quickly” but, they really are just bestfriends for now, but yeah hahaha. Thanks!

Oh really?! You are making a cover art? Woww! Thanks! I’ll take a look at it but sadly, I don’t do facebook, I get intoxicated there but here, my gmail can help :) (destroyer.of.worldz567@gmail.com), thank you very very much! And sorry for the mass release, I got to excited hahahah, THANK YOU! :D View More

Vee: REVIEW WITH BITS OF SPOILER. READ AT YOUR RISK.
Some parts are intended to the author.

A good attempt to subtly insert the Philippine setting in the Webnovel-verse.

The story is good, but a bit too fast-paced and predictable.
Too fast to forget a few notes (MC's parents).
Too predictable, especially that third wheel (hehe)

Grammar. I sometimes get lost in the scenes and narration.
Some readers will auto-correct mentally. Kinda a drag.

Also, that mass release till end chapter, PLEASE don't repeat.
You're supposed to build up the *******. Build the romance(?).

As for the other characters, they're pretty much okay. Give them more screen time on your next work.

---------------

To Author:

I'd love to collaborate with you want to make the cover art for your next work. (I'm actually doing it now.) PM me on FB (fb.com/sleaghrim) for more details. :)

May the Force be with you.

Anakdatu
12 months ago

Vee: REVIEW WITH BITS OF SPOILER. READ AT YOUR RISK.
Some parts are intended to the author.

A good attempt to subtly insert the Philippine setting in the Webnovel-verse.

The story is good, but a bit too fast-paced and predictable.
Too fast to forget a few notes (MC's parents).
Too predictable, especially that third wheel (hehe)

Grammar. I sometimes get lost in the scenes and narration.
Some readers will auto-correct mentally. Kinda a drag.

Also, that mass release till end chapter, PLEASE don't repeat.
You're supposed to build up the *******. Build the romance(?).

As for the other characters, they're pretty much okay. Give them more screen time on your next work.

---------------

To Author:

I'd love to collaborate with you want to make the cover art for your next work. (I'm actually doing it now.) PM me on FB (fb.com/sleaghrim) for more details. :)

May the Force be with you.

Anakdatu
12 months ago

Dicky_Cummie: Might be in the near future? *Wink*Wink* And the crossover? *conspiratorial look too*

The World of Witchcraft and Wizardry · C6
1 year ago
Eurus? Hahahah, I don’t know but Sherlock Holmes just washed me some memories of her very “smart” sister hahah. View More
The World of Demons And Gods · C8
1 year ago
Good job Mr. Author, I want more of this, and also I want Cyrus and him to meet too hahaha! And a crossover maybe? *conspiratorial look*, well then, write on! View More
The World of Witchcraft and Wizardry · C6
1 year ago
Sofia reminds me of Kawai-san from Koe no Katachi hahah, dunno why. View More
The World of Witchcraft and Wizardry · C4
1 year ago
That’s kinda awkward hahah, “live in my place” hahaha. View More
The World of Witchcraft and Wizardry · C5
1 year ago
Awesome! Second chapter and the book is setting up for a crossover hahahah! View More
The World of Witchcraft and Wizardry · C2
1 year ago
Oh well, hahah, you stayed throughout the book and I appreciated that so you deserve one hahah. Thanks once again! Please stay tuned :) View More

Vee: I did not see this mass release coming!
( And I got a shotout?! O_o )
Keep up the good work & may the Force be with you on your next book ✌

Anakdatu · C27
1 year ago

Dicky_Cummie: Author, why wouldn't you update your other story? My answer is, as long as fate wills it, I will update it.

The World of Witchcraft and Wizardry · C1
1 year ago
This is awesome! Poor Magnus. View More
The World of Witchcraft and Wizardry · C1
1 year ago

Vee: I told you not to get distracted! But oh well, your father did the same.

Wait, what?!?!

Anakdatu · C17
1 year ago
Hahahah, hey there *waves*, captain here, uhm, if You remember the Daddy’s reminders chapter, Chapter 5, I think? His Dad told him that he met his mom in his first mission, so his Dad got distracted, hahah, sorry if my story is kinda messed up but hey, thanks for reading! View More

Vee: I told you not to get distracted! But oh well, your father did the same.

Wait, what?!?!

Anakdatu · C17
1 year ago

MRLOVAHLOVAH: I like the author's sense of humor, and also his nationalism. I look forward for this book! There are some mistakes but why bother, this will serve as your practice. Also, I like the way the author kinda breaks the fourth wall hahahah, and the references of such popular games making the imagination run better. It's has a nice story and I expect more from this, keep it up!

Anakdatu
1 year ago

Bookworm_forevs: I LOVE IT, PLEASE MAKE MOREE, It is a webnovel worth waiting for because I am really waiting for it, what will happen to Ramil, why is this Vertucio girl so special? Oh yeah, also this makes me have an impression of the Philipines. it's awesome!

Anakdatu
1 year ago

Dicky_Cummie: This story suck, no one shouldn't bother reading this...

Even though I am already chapter 18, I... I couldn't stop reading this crap...

Because... Because I... I enjoy the story so muuch! I love it... I am crying!!

Anakdatu
1 year ago

Vee: Confession under the rain huh?
Cheesyyyyyy

Anakdatu · C16
1 year ago

Bookworm_forevs: I wonder who that grandmother really is... Seems like this won't be just an ordinary espionage story. Thank you for the chapter!

Anakdatu · C15
1 year ago

Vee: Hmmm...
Really shouldn't let the guard down...

Anakdatu · C15
1 year ago
Reading Status: C0
Oh my God! I love it! The way the story goes, the character development, it’s a plus! I like it! I am looking forward to this book! Yeah! Go Mr Author! View More
The World of Witchcraft and Wizardry
1 year ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards

Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and SS as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding EXP and Bonus SS as rewards by completing daily missions and EXP missions, as well as weekly reading missions. 2. The obtained EXP can raise your user level. 3. Bonus SS can be used to unlock chapters, gift authors, etc. They are effective for 30 days. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. Weekly Reading Missions refer to the time you spend reading novels and comics on Webnovel every week. 6. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes.

Read longer, Earn bigger

Read on the app and claim your rewards!

Get the App

Read anywhere, anytime