• Joined Jan 2019
  • India
  • Female
  • you see, everyone has a story but mine is a mystery.....

  • Endeavor

    Checked in for a total of 180 days

    Who am I?

    Add email and upload avatar

    Such Wealth!

    Obtain a cumulative total of 1,000 Coins

Report user

Moments

sutlana: Hmm

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C421
7 hours ago

Vaijayanti_Kadu: True

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C423
7 hours ago

myworld: 👍

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C410
22 hours ago

sutlana: Hmm

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C423
22 hours ago

myworld: 👍

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C411
22 hours ago
😊 View More

Arpna: Hmmm!... You're right

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C410
22 hours ago
I guess yuyan is going there with the of helping lu qiang....but she doesn't know that lu qiang is perfect in every way he can handle everything... View More
Young Brother-in-law Is Now My Husband · C423
1 day ago

sameena_kolhapur: True

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C410
1 day ago

Gifty: I think so

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C396
1 day ago

Gifty: I think so

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C396
1 day ago
Me too View More

sutlana: I m going to miss Lu Qiang

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C422
1 day ago
Lu qiang's death is near...don't want to see it but at the same time can't do anything about it.. View More
Young Brother-in-law Is Now My Husband · C422
2 days ago
So Ming rusheng accepted lu qiang... interesting...just don't want him to play any games now.. View More
Young Brother-in-law Is Now My Husband · C421
2 days ago
The content has been deleted
Young Brother-in-law Is Now My Husband · C421
2 days ago

sutlana: Hmmm

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C409
5 days ago

Vaijayanti_Kadu: Hmmmm

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C415
6 days ago
Hmm View More

imimmi: Haha welcome to the shameless family 😂

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C398
6 days ago
😂😂 View More

littleangel1: Great grandpa..🤣🤣🤣

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C398
6 days ago

Dipti_Jain_3913: But I am scared of their marriage... Bcuz he dies after three months of marriage... I want to see elder lu lujin but don't wanna lose lu qiang ...he is so adorable

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C398
6 days ago

DnIsha: 😂
Yuyan can still manage it as she is familiar with this type of things due to his lovable shamelessness brother Yang.

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C398
6 days ago
😊😊 View More

DnIsha: Agree with your words 👍🙂

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C399
6 days ago
😊😊 View More

manideepa7462_: Feel the same way.

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C399
6 days ago
Yupp View More

Tangning1234: Hahaha...they are too adorable

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C399
6 days ago

Tangning1234: Hahaha...they are too adorable

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C399
6 days ago

ras1618: 😍😍😉😉👍👍

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C399
6 days ago
It was a good chapter ..TQ author for updating View More
Young Brother-in-law Is Now My Husband · C419
6 days ago

deomati: 👍

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C396
1 week ago

imimmi: Yes, he will be very possessive for Yuyan in the future..

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C396
1 week ago

sutlana: Hmmm

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C416
1 week ago

Strawberry_529837: Guess so

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C396
1 week ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards

Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and SS as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding EXP and Bonus SS as rewards by completing daily missions and EXP missions, as well as weekly reading missions. 2. The obtained EXP can raise your user level. 3. Bonus SS can be used to unlock chapters, gift authors, etc. They are effective for 30 days. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. Weekly Reading Missions refer to the time you spend reading novels and comics on Webnovel every week. 6. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes.

Read longer, Earn bigger

Read on the app and claim your rewards!

Get the App

Read anywhere, anytime