• Joined Jun 2019
  • Global
  • Secrecy
  • not just a pretty girl

  • Endeavor

    Checked in for a total of 90 days

    Such Wealth!

    Obtain a cumulative total of 1,000 Coins

Report user

Moments

Ayuuuuu View More
Handsome CEO's Darling Wife · C723
1 month ago
Hahahahah View More

nagtalasee: Sweet Lan..am so happy she regained her memory and has loved Liang Liang even more..

Handsome CEO's Darling Wife · C722
1 month ago
Wow View More
Handsome CEO's Darling Wife · C722
1 month ago
Hahaha View More
Handsome CEO's Darling Wife · C716
1 month ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Back Then, I Adored You · C1
1 month ago
Hahahaha View More

efoelc: Ahhhhhhh sooooooo good to be true... So happy to read a new chapters but as greedy as we are its still not enough to eased this happiness 😃😃😃 .. More chapter our dear author pls to compensate us waiting for a long time

Handsome CEO's Darling Wife · C713
1 month ago
Hmmm View More
Handsome CEO's Darling Wife · C713
1 month ago
Lol View More
Handsome CEO's Darling Wife · C705
1 month ago
Haha View More

akinsanyablessing: So so cute and funny 🤣🤣🤣

Handsome CEO's Darling Wife · C705
1 month ago
Hahah View More

ayuzaawa: I am hungry too more like starving but don't feel like cooking anything 😑😑 too lazy to do anything


Could it be that after that that he will change toward her I mean looking at their relationship now it's as if they were never on bad terms wonder how he did it 🤔🤔

Handsome CEO's Darling Wife · C711
1 month ago
Hmm View More
Handsome CEO's Darling Wife · C711
1 month ago

24winda: Next next chapter autor....
If can ... can u please update everyday . I chapter or 2 is okay 😊😊
So the reader wont run away 😄thanks

Handsome CEO's Darling Wife · C709
1 month ago
Handsome CEO's Darling Wife · C709
1 month ago
Yyyy View More

efoelc: At long last a new updated chapter although not enough it makes my heart happy 😃

Handsome CEO's Darling Wife · C708
1 month ago
Hahaahaha View More
Handsome CEO's Darling Wife · C708
1 month ago
Naa View More

Helpful2468: Nnnnnnnnnnnnnnnooooooooooooooooooooooooooo
Cliffhanger 😫

Handsome CEO's Darling Wife · C705
2 months ago
Hhhhhhhh View More
Handsome CEO's Darling Wife · C705
2 months ago
Hahaha View More

Malimoo: 😂 carlo’s such a child 😂

Handsome CEO's Darling Wife · C706
2 months ago
Wow View More
Handsome CEO's Darling Wife · C706
2 months ago

Gs2: After her hardship with her Aunt and the Lab. Facility the start of good life begins.

Handsome CEO's Darling Wife · C707
2 months ago
Wow View More
Handsome CEO's Darling Wife · C707
2 months ago
Hahaha View More

Helpful2468: Nnnnnnnnnnnnnnnooooooooooooooooooooooooooo
Cliffhanger 😫

Handsome CEO's Darling Wife · C705
2 months ago
Wow View More
Handsome CEO's Darling Wife · C705
2 months ago

Awen: Poor genius girl.. But the elixir is an advantage!!

Handsome CEO's Darling Wife · C702
2 months ago
Woh View More
Handsome CEO's Darling Wife · C702
2 months ago

Jacx232: Its that how mulan became the lab rat. And the cobra came to save her.
I hope mu lan mother is not dead.

Handsome CEO's Darling Wife · C697
2 months ago
Yup View More
Handsome CEO's Darling Wife · C697
2 months ago
Hahah View More
Handsome CEO's Darling Wife · C696
2 months ago
Hmm View More

Misaki_ayuzawa: Author please when will this part be done I can't take it anymore don't tell me you're going to describe her life in Japan too we already know it we don't need details we don't wonna see our little baby lannie suffer anymore 😟😟😟😟

Handsome CEO's Darling Wife · C696
2 months ago
Haah View More

jennyretubado: guess that mother and daughter pair left Mu Lan there thats why she was being used as a lab rat

Handsome CEO's Darling Wife · C695
2 months ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards

Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and SS as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding EXP and Bonus SS as rewards by completing daily missions and EXP missions, as well as weekly reading missions. 2. The obtained EXP can raise your user level. 3. Bonus SS can be used to unlock chapters, gift authors, etc. They are effective for 30 days. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. Weekly Reading Missions refer to the time you spend reading novels and comics on Webnovel every week. 6. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes.

Read longer, Earn bigger

Read on the app and claim your rewards!

Get the App

Read anywhere, anytime