Mohammad_Rashid_4008 - Profile

Mohammad_Rashid_4008

LV 3
2020-06-05 Joined Global

Badges 2

Moments 22

Mohammad_Rashid_4008
Mohammad_Rashid_4008
Mohammad_Rashid_4008
akhirnya

ch 318 Si Putih Bertarung dengan Pengawal-pengawal Darah

Pakar Makanan Dunia Lain

Pakar Makanan Dunia Lain

Fantasi Timur 路 Li Hongtian

Mohammad_Rashid_4008
adeh bu fang ni kan 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

'Seperti yang dijangkakan... Mereka memang nak pinjam duit aku.' Tanpa disedari, dia berjalan dengan langkah panjang dan kelajuan berjalannya juga semakin pantas.

Pakar Makanan Dunia Lain

Pakar Makanan Dunia Lain

Fantasi Timur 路 Li Hongtian

Mohammad_Rashid_4008
馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

Bu Fang tergamam seketika. Adakah orang-orang ini mahu sesuatu daripadanya? Adakah mereka mahu meminjam duitnya? 'Mustahil. Aku ni terlalu miskin.'

Pakar Makanan Dunia Lain

Pakar Makanan Dunia Lain

Fantasi Timur 路 Li Hongtian

Mohammad_Rashid_4008
hok aloh setakat kelas kelapan ni fang boleh kalahkan dengan senang je...

"Pemilik Bu... Ini adalah Ketua Sun dari Kuil Dewa Tanah Belantara. Dia ni Seorang Tuhan Pertempuran kelas kelapan." Salah seorang pengawal memperkenalkan lelaki itu kepadanya.

Pakar Makanan Dunia Lain

Pakar Makanan Dunia Lain

Fantasi Timur 路 Li Hongtian

Mohammad_Rashid_4008
Mohammad_Rashid_4008
Mohammad_Rashid_4008
Mohammad_Rashid_4008
Mohammad_Rashid_4008
Mohammad_Rashid_4008
pedihnya.......

"Tak sedap! Ubi teratai ni dah tua dan teksturnya sangat teruk. Bukan itu saja, kamu letak banyak sangat cuka..."

Pakar Makanan Dunia Lain

Pakar Makanan Dunia Lain

Fantasi Timur 路 Li Hongtian

Mohammad_Rashid_4008
hahaha trauma...馃ぃ馃ぃ

Semasa Bu Fang melihat wanita itu, dia cepat-cepat mengambil beberapa langkah ke belakang. Apa ini?!

Pakar Makanan Dunia Lain

Pakar Makanan Dunia Lain

Fantasi Timur 路 Li Hongtian

Mohammad_Rashid_4008
Mohammad_Rashid_4008
馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

Ni Yan melihat kedua-dua orang lelaki ini dengan bingung. Pak Cik Bu... Apa? 'Hoi orang tua mabuk, kau sepatutnya jaga aku, tapi kau berikan aku seorang pak cik yang baru?'

Pakar Makanan Dunia Lain

Pakar Makanan Dunia Lain

Fantasi Timur 路 Li Hongtian

Mohammad_Rashid_4008
hahaha benda apa kah ini .... lucu betul lah dia ni馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

"Benda apakah ni鈥" Bu Fang berkata kerana terkejut melihat rupa Cef Hantu yang nampak seteruk syaitan dari neraka. Bau busuk dari badan Cef Hantu itu membuatkan wajah Bu Fang berkerut.

Pakar Makanan Dunia Lain

Pakar Makanan Dunia Lain

Fantasi Timur 路 Li Hongtian

Mohammad_Rashid_4008
Mohammad_Rashid_4008
Mohammad_Rashid_4008
apekah peliknya.....dh lh kes ni serious betul pastu tiba2 pulak ada keldai....terbang .馃ぃ馃ぃ馃ぃ

Salah seorang yang telah terbang ke udara itu ialah orang tua mabuk itu dan dia sedang menunggang seekor keldai鈥 Semua orang tidak sangka yang keldai orang tua mabuk itu juga boleh terbang di udara.

Pakar Makanan Dunia Lain

Pakar Makanan Dunia Lain

Fantasi Timur 路 Li Hongtian

Mohammad_Rashid_4008
Review Details
Comments
Paragraph comments
Report user

Report inappropriate content
error Tip

Get More Coins

Please switch to the pop-up to complete the payment.