Goodbye Novels & Books - Webnovel

About 523 results

  • Goodbye

    Goodbye

    Contemporary Romance REINCARNATION SUPERPOWERS TEEN KILLER

    Keira Wu is the daughter of millionaire Charlie Wu. After a switch in schools, she starts to see the grey in black and white, and as she starts to see that, she starts to change.

    detail
  • Goodbye

    Goodbye

    detail
  • I Just Can't Say Goodbye

    I Just Can't Say Goodbye

    Contemporary Romance BETRAYAL

    4.83

    "Jia, let's do the papers tomorrow. Let's get married."She's too humiliated. How can he say it when his wedding with her best friend is already set? After that alcohol intoxication loses its power, he'll surely forget it.And tonight will just forever be a memory...The SynopsisIndebted to the man who accepted and loved her unconditionally despite her dark past, Jia vowed to give her life to Jim forever. She had no reason not to, Jim loved her and her son like his own.She thought she was over with Anthon, the man who caused her so much pain. Yet, one day, their path crossed again and her heart beat for him again.Torn between the sense of indebtedness and her own heart's desire, choosing then became so complicated.As both men were fighting for her love, who would she choose? Would she listen to the desire of her heart, or would she keep her gratitude?NOTE:COVER PHOTO FROM PINTERESTCredit goes to the artist.

    detail
  • Goodbye!

    Goodbye!

    detail
  • Goodbye, An

    Goodbye, An

    Realistic Fiction ROMANCE TRAGEDY

    Funny how one simple mistake can lead to a big change and a lifetime of regrets but you're gone and it's all my fault.I'm sorry, An.Warning: There may be a disturbing scene near the end, if you are uncomfortable with death and blood, don't push yourself :>10/30/1901/27/20

    detail
  • IT'S NOT GOODBYE

    IT'S NOT GOODBYE

    Esmeralda Martin is a very rich and successful businesswoman at the age of 25. She pretended as an ordinary secretary and worked in the office of a famous heir in Centaurus city. However, she was fired just because of the Boss’ girlfriend. She then left the office and went to a restaurant in the same City. She was spotted by the owner of the restaurant, Victor Alex Tan. He fell in love with her at first sight, then he did his best to make her work in his office but he acted as an Assistant Manager just to get close to her. They fell in love with each other without knowing each other’s real identities.At the wedding, someone wants to assassinate the real heir of Tan Industry. However, there’s an unexpected turn of events. Someone fell in a coma.Years later, Victor met Esmeralda again, however, she was engaged to a man who looks exactly like him, and also bears the same name. What happened during those years that they are not with each other? How will he prove to her that he is the real Victor?

    detail
  • Is It Goodbye?

    Is It Goodbye?

    detail
  • Untold Goodbye

    Untold Goodbye

    The never said words of farewell.Will they ever be heard?-----------------I've been living a life full of irony.My fate was sealed the moment I was born.I can laugh, but not allowed to be happy.I can cry, but not allowed to be sad.I thought I'm living my life, but I was just trying to survive.I don't want them to remember me, but I'm scared of being forgotten.That's why I pushed all of them away, even though I'm looking for someone who will stay.Although I don't want to go, I still got tired of this kind of life.My only wish is...

    detail
  • Goodbye You

    Goodbye You

    "Sayang, aku harus ngomong apa lagi biar kamu paham kalau kamu punyaku?" Biru terkesan mengertak Pelangi, dimana keduanya sekarang sedang berdiri bersama di toilet perempuan karena Biru meminta Pelangi keluar dari kelas dan memustuskan berbicara bersama di sekolah mereka untuk pertama kalinya. "Aku punya kamu kalau di luar sekolah. Di sekolah aku bukan punya kamu, aku milik teman-temanku. Sebelumnya, siapa yang ngomong kaya gini ke aku?"Biru total terdiam. Laki-laki itu tidak bisa mengatakan apapun lagi saat laki-laki itu berhasil tersadar."Tapi aku cemburu kalau kamu dekat sama teman laki-laki di sekolah."Dengan respon malas, memutar bola matanya dan berusaha berjalan menjauh, Pelangi mulai memberi pertanyaan sebelum kepergiannya. "Perjanjiannya apa? Kak Jovan atau teman laki-laki satu sekolah aku, kan?""Kalau aku jauhin dua-duanya, aku bisa-bisa enggak punya teman, Ru."Dan Pelangi melontarkan protesnya pada pacarnya. Elang Biru, laki-laki super toxic yang selalu banyak menuntut pada Pelangi. "Tapi kamu punya aku yang stay buat kamu selamanya."

    detail
  • Deleted!! GOODBYE

    Deleted!! GOODBYE

    Fantasy ACTION CULTIVATION TRANSMIGRATION DEVIL DRAGON

    DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED DELETED

    detail
  • Goodbye 
Friend

    Goodbye Friend

    detail
  • Sorry, goodbye

    Sorry, goodbye

    Fantasy Romance ROMANCE ADVENTURE

    Девушка хирург, отличный учёный, работающий в фонде SCP. Её следующий объект наблюдения - сорок-девятый. Но в один обычный день, происходит массовое нарушение условий содержания, и вот гг прихватив с собой 049, решает выбраться из лаборатории. ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕХуманизация scp-049Пишу ради развлечения, не говорите потом - гг это сью, в фонде такого нет, так легко не бывает и тд, я сама решуЭто как никак фанфик. Чисто моя бредовая фантазия

    detail
  • Goodbye Father

    Goodbye Father

    LGBT+ ROMANCE SCARY

    Sara wanted her father's blessing for her wedding, but with all the rejections, she still had some hope. This last attempt would change her life forever, as guilt grips her and her attempts at a happy marriage.

    detail
  • LAST GOODBYE

    LAST GOODBYE

    IN MEMORY OF GLORIA

    detail
  • goodbye world

    goodbye world

    detail
  • GOODBYE LOVE

    GOODBYE LOVE

    Kehidupanku dimulai saat bertemu dengan dia. Pria yang selalu memakai Hoodie dan topi. Kata orang dia sangat misterius dan bersikap dingin. Namun aku merasa, ada sesuatu yang berbeda dari dirinya. Apa itu?***"Jangan mendekatiku. Aku tau kau menginginkan sesuatu dariku"GLEKK!!Bagaimana dia tau? Oh My God. This is dangerous."Aku tidak menginginkan apa-apa darimu. Aku hanya ingin mengenalmu lebih dalam. Aku yakin, kau tidak seaneh yang orang-orang katakan"ujarku sambil tersenyum padanya."Pergilah. Agar kau tak menyesal nantinya" ujarnya dan berlalu dari hadapanku.

    detail
  • It's Not Goodbye

    It's Not Goodbye

    Romansa Kontemporer ROMANCE

    "Putusin dia, balik sama aku. atau..""Atau apa, hah? Berhenti ganggu aku lagi karna kita udah gak ada hubungan apa-apa lagi, Saga!"Lelaki bernama Saga itu menampilkan smirknya pada perempuan dihadapannya, seraya memperlihatkan sesuatu yang terpampang jelas pada layar handphonenya."Ngga, gak mungkin! Itu pasti akal-akalan kamu aja kan? Dion gak kayak gitu!"Saga mengikis jarak dengan perempuan yang menatap sengit kearahnya, tangannya memainkan sejumput rambut gadis dihadapannya."Sayangnya itu kenyataan, aku sayang sama kamu, aku gak mau Dion nyakitin kamu, makanya aku cari tau tentang dia, plis balik sama aku ya?""Aku gak mau!"Perempuan itu menepis tangan Saga yang sempat memainkan helai rambutnya dan segera pergi menjauh dari lelaki yang masih memperhatikan perempuan itu menghilang ditikungan."Sayangnya, apa yang udah jadi milik gue, bakal gue ambil balik, dengan cara apapun!"

    detail
  • The Silent Goodbye

    The Silent Goodbye

    Realistic Fiction ROMANCE

    The story of an insecure teenage girl growing up and struggling to make her way in life. Living with depression and anxiety is bad enough. Can Dawn really make it through high school without giving in to the darkness in her mind?This short story is based on true events but the names and circumstances have been changed.*Trigger warning - some themes in this story are graphic and may cause negative feelings. Discretion is advised.*

    detail
  • It's not goodbye

    It's not goodbye

    Arran Caesar seorang pria muda kaya pewaris tunggal perusahaan berlian ‘Diamond’s Corporation’ yang di gosipkan adalah seorang Gay ternyata memiliki penyakit Philophobia ketakutan untuk jatuh cinta. Orang tua dan teman-temannya sudah berusaha semampu mereka untuk membantu tapi hasilnya tetap sama. Gagal. Pria tampan dengan segala kesempurnaan yang di milikinya harus menyandang gelar seorang Gay. Arran Caesar sudah tidak peduli tentang penyakit dan gosip miring yang mengatakan dirinya seorang Gay. Demi meredam gosip miring tentangnya Arran Caesar di paksa liburan ke tempat yang tidak ada seorang pun mengenalnya. Dan dia memilih negara Swiss. Saat itulah Arran Caesar tidak menyesali pilihannya, di tepi Danau Jenewa di musim gugur seperti goresan sebuah lukisan indah di atas kanvas putih, gadis itu memakai blus warna putih di padukan dengan legging hitam dengan tambahan sweater dan syal warna coklat, sepatu boots putih yang terlihat hangat saat di pakai. Arran Caesar seperti melihat ilusi paling indah tanpa sadar ia mengangkat tangan dan menyentuh dadanya yang tiba-tiba membuat bunyi yang sangat berisik. Arran Caesar terkejut merasakan detak jantungnya lebih cepat dari biasanya, perasaan itu terasa berbeda dan menyenangkan membuat hatinya terasa gatal untuk menghampiri gadis itu. Siapa dia? gadis seperti dalam lukisan alam. Arran caesar tidak tahu jika rasa ingin tahunya akan menelannya dalam Cinta, dendam dan masa lalu yang telah terlupakan.

    detail
  • The Last goodbye

    The Last goodbye

    detail