Kahwin Novels & Books - Webnovel

About 73 results

  • Perkahwinan Tersembunyi Markah Penuh

    Perkahwinan Tersembunyi Markah Penuh

    4.8

    "Sayang, saya sangat suka skrip drama ini... Cuma terlalu banyak adegan seks kali ini. Boleh saya ambil kerja ini"" Lu Tungxiao menjawab dengan tenang, "Baiklah." Malam itu, Ning Xi turun dari katil dengan kaki menggeletar sambil tangan memegang tepi katil untuk menyokong tubuhnya. Lu Tingxiao bertanya semula, "Masih nak buat kerja itu?"

    detail
  • Suami Perkahwinan Percubaan - Perlu Berkerja Keras

    Suami Perkahwinan Percubaan - Perlu Berkerja Keras

    4.8

    Malam sebelum perkahwinan mereka, tunangnya lari bersama-sama perempuan simpanannya. Dengan perasaan kecewa, dia terus memilih lelaki yang berada di hadapan Pejabat Urusan Awam. “Presiden Mo, pengantin perempuan kamu tidak datang dan pengantin lelaki saya sudah lari. Boleh saya cadangkan kita berkahwin?” Sebelum berkahwin, dia berkata, “Kalau kita berkongsi katil yang sama sekalipun, tiada apa-apa yang akan berlaku antara kita!” Selepas berkahwin, si lelaki berkata, “Kalau kita tidak cuba, bagaimana kita mahu tahu?”

    detail
  • kahwin kontrak

    kahwin kontrak

    Romansa Anak Muda ADVENTURE

    Aurora Aisyah berasal daripada keluarga yang berada.Aurora merupakan gadis yang sangat cantik,kaya Dan digemari oleh ramai jejaka.Aurora Dan keluarganya beranggapan Wang itu ialah segalanya.Mereka tidak boleh hidup susah,mereka orang kaya yang mampu membeli segalanya.Namun Allah SWT itu Maha berkuasa untuk menarik harta,pangkat,rezeki, kesihatan yang dimiliki oleh hambanya.Pada suatu hari,ayah Aurora jatuh sakit akibat stroke.Ayahnya tidak mampu untuk bekerja sehingga perniagaan ayahnya menjadi muflis.Aurora berasa sangat marah dengan ayahnya kerana dia tidak mampu untuk shopping.Ibunya berubah sikap iaitu Mula memarahi ayahnya kerana semua kekayaan yang mereka miliki bakal di sita.Namun seorang jejaka yang sudah mengetahui masalah kesempitan hidup keluarga Aurora dia mengambil kesempatan terhadap ayahnya iaitu mahu menolong kembalikan kekayaan mereka dengan syarat Aurora mestilah menjadi isterinya.Jejaka itu sudah lama meminati Aurora Aisyah tanpa disedari oleh Aurora.Namun siapakah jejaka tersebut.....kalau nak tahu bacalah...

    detail
  • Kahwin pada usia muda

    Kahwin pada usia muda

    detail
  • aku nak kahwin dengan kau, boleh tak???

    aku nak kahwin dengan kau, boleh tak???

    detail
  • perkahwinan hanya setahun

    perkahwinan hanya setahun

    detail
  • perkahwinan paksaan

    perkahwinan paksaan

    Armina adalah seorang gadis lepasan universiti di luar negara.Dia adalah seorang yang agak degil tetapi pandai menghormati orang yang lebih tua dari umur dia.Menerima cadangan yang di buat oleh ayah dia amatlah memberi kesan yang mendalam untuk dia dengan menjodohkan dia dengan anak kawan lama ayah dia adalah beban yang sungguh berat sekali dalam sepanjang hidup dia.Tengku Armisyah adalah seorang jejaka yang mempunyai ramai peminat dalam kalangan wanita dan beliau adalah duta kepada produk kesihatan dan kecantikan yang di bawah naungan sebuah syarikat yang terkemuka di United Kingdom.Beliau juga bakal CEO kepada syarikat ayah beliau.Walaupun mempunyai gelaran Tengku,Armisyah tidak pernah menempatkan dirinya di kalangan orang yang angkuh dan sombong tetapi beliau lebih suka digelar orang yang sederhana dan suka dipanggil Syah oleh rakan-rakannya.Beliau adalah seorang anak yang taat akan perintah Tuhan dan orang tuanya.Cadangan menjodohkan beliau dengan anak kawan ayahanda beliau sama sekali tidak memberi kesan yang mendalam kepada beliau kerana di fikiran beliau adalah mengembirakan orang tua beliau adalah tanggungjawab beliau yang mulia tapi mampukah beliau memupuk cinta dengan seorang wanita yang tidak lama akan menjadi pasangan sehidup dengan beliau.Mampukah mereka menjadi pasangan yang bahagia seperti Adam dan Hawa atau menentang penjodohan paksaan ini sehabis mungkin?

    detail
  • Waktu Remajaku Bermula Dengannya

    Waktu Remajaku Bermula Dengannya

    4.71

    Tujuh tahun yang lalu, selepas perpisahan mereka, dia menghilang tanpa jejak. Kini, dia muncul di ambang pernikahan si gadis, menggunakan semua cara untuk memaksa si gadis menikahinya. Dengan sijil perkahwinan, dia mengikat si gadis di sisinya. Dari situ, ‘Cinderella’ ini memulakan perjalanan hidupnya sebagai isteri kepada pewaris empayar perniagaan. Puan Huo — tenang, fasih lidah dan sangat pintar. Encik Qin — lelaki yang memanjakan isteri tanpa batas dan ‘peminat tegar’ anak mereka. Kisah cinta berkualiti, satu sama satu. Anda diraikan untuk sama-sama jatuh hati dengan cerita ini bersama kami.

    detail
  • perkahwinan hanya kerana nafsu

    perkahwinan hanya kerana nafsu

    detail
  • Perceraian Ke-99

    Perceraian Ke-99

    4.73

    Pada kehidupannya yang lepas, mereka telah berkahwin selama lima tahun. Lelaki itu adalah segala-galanya bagi Su Qianci, tetapi dia telah dibuang bagaikan sampah. Setelah dilahirkan semula, dia terlebih dahulu bertindak dengan memberikan kontrak cerai kepada suaminya — "Perceraian selepas setahun, syarat-syarat adalah seperti berikut: suami dan isteri tidak boleh berkongsi bilik atau katil. Hubungan mesra dilarang?" Lelaki itu menaikkan keningnya. Siapa tahu, satu hari setelah Su Qianci mabuk, lelaki itu bersandar di kepala katil sambil merenung wajahnya. "Kau dah langgar kontrak, Puan Li."

    detail
  • Tunang Paling Sweet

    Tunang Paling Sweet

    Percintaan Anak Muda ROMANCE COMEDY CAMPUS TEEN SWEET

    Apa yang korang akan buat bila ditunangkan dengan orang yang tidak dikenali ? Lebih-lebih lagi time korang baru break dan hati masih hancur kebaboom?Begitula nasib si Iliya Humairah.Sudahla bakal tunang poyo semacam! "kenapa awak setuju nak tunang dengan saya? Saya rasa boleh je awak tolak?"-Iliya Humairah"ada nampak muka saya ni macam kaunter pertanyaan ke?"-Tengku Harraz ArshadSemenjak bertunang si encik tunang sering buat hati cair tak henti! Oh tuhan, makin lama makin jatuh sayang! "orang suap pun comot. Nasib muka comel""aik? Tadi kata muka saya cam monyet?""yela monyet yang comel"Siapa sangka dulunya dingin sekarang pandai bermain kata?"kahwin lari la jom?""pala bana,kalau ya pun orang kahwin lari kat siam. Awak bawa saya kat tepi curam,ni nak terjun sama-sama ke acaner?"Hal yang merunsingkan adalah,kenapa Encik tunang kacak sangat!?"lain kali tukar tinted cermin kereta, saya nak semua cermin kereta awak warna hitam biar orang tak nampak awak dalam kereta ni""aik kenapa pulak?""menyampah tau time awak jemput saya balik mesti ada budak sekolah saya puji awak lebih-lebih, saya pun tak pernah puji awak macamtu" "Alaaa firstime tunang saya jealous,happy pulak saya""asal lak?""yela, saya baru sedar awak sayang saya""tunang saya kot..gi-gila tak sayang"Orang ketiga? Haha never ,tiada lansung konflik orang ketiga antara mereka."Jangan berhenti sayangkan saya. Jangan berhenti cintakan saya. Jangan..tinggalkan saya"Tetapi dalam setiap kebahagiaan pasti ada cabaran,so jom baca kisah diorang!

    detail
  • Siapa aku di hatimu

    Siapa aku di hatimu

    Malay love story. Aliya Leeyana budak lepasan spm terpaksa berkawin dengan Haziq Syazwan secara paksa dan rahsia kerana terjadi suatu kejadian ketika sedang bercuti di Thailand. Kejadian itu di rahsiakan kerana wujud sejarah pertelingkahan antara dua keluarga. Apa kesudahan mereka? Masih mahu meneruskan perkahwinan itu atau terputus di tengah jalan?

    detail
  • SIBLING 1

    SIBLING 1

    the Yaoi story Cerita ni mengisahkan seorang lelaki yang bernama Minhyeun yang mendapat berita mengejut papanya berkahwin lagi dengan seorang perempuan...perempuan tu memiliki seorang anak lelaki yang muda dua bulan daripada Minhyeun...jadi Minhyeun akan menerima adik tiri baru yang bernama Kyungmin..Nak tahu selanjutnya...?Teruskan membaca cerita ini...

    detail
  • Isteri Kontrak

    Isteri Kontrak

    Walaupun dia dijodohkan dengan Tengku Rayyan namun,dia terima perkahwinan ni dengan redha.Dia amat menyayangi dan mencintai suaminya.Abang,Ros sayang abang sampai bila-bila ~QalishaAbang pun sayang sangat dengan Ros. ~Tengku RayyanAbang gembira tak kalau kita ade penghuni baru? ~QalishaI love you,sweetheart ~Tengku RayyanSehinggalah satu hari,bila dia dapat tahu tentang sebab mengapa Tengku Rayyan mengahwininya.Dia tekad untuk balas dendam.Tapi dia tak sanggup.Lalu,dia hanya mencilkan diri.Tengku Rayyan rasa kehilangan bila isterinya tiada lagi disampingnya.Dia rasa yang dialah orang paling bodoh di dunia ini.Akan bahagia kah mereka selepas apa yang terjadi?Selepas suaminya sendiri telah mengkhianatinya dengan kasih sayang yang palsu

    detail
  • suamiku Mr.Playboy

    suamiku Mr.Playboy

    Laila dipaksa oleh mama dan papanya untuk berkahwin dengan seorang Mr.Playboy, selepas habis majlis perkahwinan mereka berdua Mr.Playboy tersebut tidak pernah kisah pasalnya. Ego nya mengawal dirinya, sampaikan Laila redho kena pukul olehnya. Walaupun si Mr.Playboy tersebut sering memukul atau memaki dan menengkingnya, di sudut hatinya terasa kesian pada Laila dan dalam masa yang sama si Mr.Playboy tersebut terjatuh hati padanya. Tambahan pula, si Mr.Playboy itu tidak suka Laila rapat dengan abangnya karena Laila itu wife nya dan miliknya tidak ada sesiapa boleh memilik Laila selain dia. Tiba - tiba suatu hari si Mr.Playboy tersebut berubah. Dia mula kembali jadi dirinya dulu, adakah Laila akan menderita lagi sekali atau sebaliknya. Apakah kesudahan cerita cinta si Mr.Playboy dan Laila? adakah akan bahagia atau mereka tidak bahagia. Ataupun mereka bahagia dengan orang yang bersama dengan mereka saat ini.

    detail
  • Antara benci dan rindu

    Antara benci dan rindu

    Mengisahkan Aisyah Nadrah dan Mikael Zafran yang tidak sehaluan. Di awal perkenalan mereka, tidak lah seindah yang di sangka. Pertengkaran yang menyebabkan secawan kopi akhirnya membawa mereka jinjang pelamin. Siapa sangka? -"Aku setuju kahwin dengan kau sebab aku nak tolong kau lah. Lagipun kau yang terdesak sangat nak kahwin dan aku rasa tak perlu kot nak meriah macam ni. Sebab di penghujung cerita ini kita akan berpisah dan tak ada apa yang akan merubah jalan cerita yang kau dah aturkan ini. Kita akan berpisah! Kita tetap akan berpisah! Faham tak?! "- AISYAH NADRAHPerkahwinan yang dibina hanya lah atas dasar niat ingin membantu. Perkahwinan yang telah ditandatangani di atas sebuah kontrak yang di cipta oleh sendiri. -"kalau kau jatuh cinta dengan aku, kau jangan lepaskan aku. Begitu sebaliknya, jika aku jatuh cinta pada kau, aku takkan lepaskan kau. "- MIKAEL ZAFRAN. Saat hati mula mencintai, pelbagai dugaan dan halangan yang menimpa mereka untuk menggapai bahagia yang di impikan. Adakah kebahagian milik mereka? Atau sebaliknya? Siapakah Putri Natasha, Amirul Hakim dan Emilyn?

    detail
  • Suri Hati Playboy's

    Suri Hati Playboy's

    Kahwin paksa itulah yang terjadi kepada seorang lelaki yang sempurna daripada segala-galanya. Cinta?. Tidak mungkinlah!, kerana dia menganggap cinta itu pelaburan yang tidak menguntungkan. Perempuan? petik jari sahaja berebut-rebut mereka untuk menerima barisan hadapan gara-gara mahu. Menjadi wanita terpilih dan sememangnya seorang yang punya ramai kawan perempuan. Dalam hidup seorang lelaki hebat seperti itu. Dia sebenarnya beristeri tapi kehidupan mereka seolah-olah terasa asing dan mereka sangat tidak sebulu. Seorang sangat angkuh,seorang pulak sangat keras hati.bHaih !! wujudkah cinta untuk orang yang tidak mahu bercinta, lagi-lagi mencintai seseorang yang telah menganggap kita sebagai raja buaya darat ??

    detail
  • Suamiku dingin dan authistic

    Suamiku dingin dan authistic

    Harlisyha Qaisara telah ditunangkan dengan Hasrul yang merupakan kawannya sendiri.Mulanya dia tidak mencintai Hasrul.Dia menerima pinangan tiba-tiba tersebut demi menjaga maruah keluarganya dan keluarga Hasrul.Dia mula belajar mencintai Hasrul.Lama-kelamaan cintanya berputik untuk Hasrul."Qai...walau apapun terjadi,saya akan sayang awak sampai bila-bila.Tempat awak di sini." ~Hasrul"Kenapa awak cakap pelik-pelik macam ni?Saya pon sayangkan awak sampai bila-bila." ~ Harlisyha QaisaraSehinggalah satu malam hitam yang hampir meragut maruahnya.Dan lagi teruk,semasa di hari pernikahannya,bukan Hasrul yang duduk di depan tok kadi.Tetapi orang yang paling dia benci sejak peristiwa hitam itu iaitu Tengku Kaizer Rizqi.Adakah bahagia akan menjemput Harlisyha Qaisara dan Tengku Kaizer Rizqi?Akankah bahagia perkahwinan mereka?

    detail
  • Isteriku Budak?!

    Isteriku Budak?!

    Bila budak 12 tahun kena kahwin dengan budak 21 tahun...

    detail
  • THE MAFIA IS MY HUSBAND

    THE MAFIA IS MY HUSBAND

    Tengku Melissa Bin Tengku Razlan merupakan seorang gadis yang cantik, lemah lembut dan peramah... Tetapi, kejadian yang menimpa mama kesayangannya iaitu Tengku Maria ketika dia berumur 15 tahun membuatkan gadis itu menjadi gadis yang paling kejam dan digeruni.. Dia bersama-sama dengan abang kembarnya iaitu Tengku Danial dan Tengku Danish mula berkecimpung dalam dunia gelap. Tidak lupa juga, dua orang sahabatnya yang selalu menyokongnya dan turut serta dalam dunia gelap ini, tak lain tak bukan, Zahirah dan Amanda.. Mereka berkawan sejak dari tingkatan satu lagi, tetapi selepas mengetahui tentang kemalangan yang menimpa mama Melissa, mereka bernekad untuk turut serta dalam perjuangan untuk membalas dendam...Tetapi, dalam dia mencari jawapan, Melissa terpaksa berkahwin dengan Tengku Amirul yang merupakan adik kepada Tengku Hafiz.. Tujuan utama Tengku Razlan (papa Melissa) menyatukan anaknya Tengku Melissa dengan Tengku Amirul ialah untuk membalas dendam kepada keluarga itu, tetapi keluarga itu sedikit pun tidak menyangka tentang hal itu... Melissa akur, kerana itu merupakan peluang keemasan dia untuk membunuh Tengku Hafiz yang telah membunuh mama kesayangannya. Tengku Razlan memberi tahu kepada Tengku Harith, merangkap daddy kepada Tengku Hafiz dan Tengku Amirul yang dia mahukan Melissa dan Amirul bersatu untuk mengukuhkan lagi urusan business diorang... And Tengku Harith bersetuju dengannya.. Tetapi dia tidak tahu, yang ajal anak sulungnya sudah dekat..Tengku Amirul merupakan lelaki yang kejam, turut berkecimpung dalam dunia gelap dan merupakan ketua mafia yang terkenal dan digeruni.. Dia tidak menyukai perempuan and selalu berwajah dingin, tetapi wajah dinginnya itulah yang membuatkan ramai perempuan diluar sana cair... Adakah Melissa akan turut cair? Adakah Dendam Melissa akan terbalas?Adakah mereka akan jatuh cinta diantara satu sama lain?Kalau korang nak tahu, korang wajib baca...

    detail