Elviana - Romansa Anak Muda

About Table of Contents Reviews

Synopsis

"Maaf kak aku nggak sengaja"

"Makanya kalau jalan tu pakek mata"

"Dimana-mana jalan itu pakek kaki bukan pakek mata,mata itu untuk melihat."ucap via

"Lo yang salah kenapa lo yang nyolot"

"Kan tadi aku udah minta maaf,kakak nggak punya kuping ya"

"Lo punya mata kan??nihh kuping gue disini nih nih bisa lihat kan??"jawabnya sambil menunjuk telinganya.

"Ya bisalah kan aku punya mata,lagian kan aku udah minta maaf  kenapa kakak masih sewot aja sih"

"Apa lo bilang!!?gue sewot"ucapnya dengan nada agak tinggi.

"Ya emang bener kan"

"???awas aja lo"ucapnya kemudian berlalu meninggalkan Via sendiria

?????????


Via,anak tunggal dari keluarga yang sangat terkenal di indonesia yang di pertemukan dengan laki-laki tampan yang mempunyai julukan 'MASTER DEVIL'

Bagaimanakah Via akan menghadapinya????
Akankah mucul rasa❤️ diantara keduannya??


Di publish juga di wattap dengan judul yang sama

Weekly Power Status

Rank -- Power Ranking
Stone -- Power Stone

You may also Like

Write a review Reading Status: C0
Fail to post. Please try again
  • Writing Quality
  • Stability of Updates
  • Story Development
  • Character Design
  • World Background

The total score 0.0

Review posted successfully! Read more reviews
Review Details
Send Gifts
Gifted
Thank you for your generous gift.
Report inappropriate content
error Tip

Report story

Copyright infringement issues please send mail to dmca@webnovel.com

Get More Coins

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete daily missions to get rewards.

Learn more about the rules
  • 1. Reward frequency has been adjusted! Receive a reward once you complete two minutes of reading!
  • 2. Rewards adjusted! Earn points reading to exchange for Amazon Gift Cards! Coins that never expire! More rewards to come!(The above rewards are only available on the app.)

Get the App

Read anywhere, anytime

Suggested searches

Press enter to see all results