• Joined Dec 2017
  • United States
  • Male
  • In love with cliche wuxia novels. I want to see OP MCs, braindead love interests and equally as braindead young masters and antagonists.

  • Premier

    Becoming a Premium user

    Endeavor

    Checked in for a total of 180 days

    Such Wealth!

    Obtain a cumulative total of 10,000 Coins

    Who am I?

    Add email and upload avatar

    Cultivator

    Registered for over 1 years

Report user

Moments

The content has been deleted
Realm of Myths and Legends · C408
3 weeks ago
Here's to hoping he's actually stockpiling chapters for a mass release or something. Been feeling a little jipped on the privelege View More

DaoHeart: Author DaoistZenFeng is the novel’s release 3 times a week now ?

Realm of Myths and Legends · C407
1 month ago
Missed the author and book that's for sure, but these cliffs are still undefeated View More
Realm of Myths and Legends · C405
1 month ago
The return of the daoist eh? Has a nice ring to it. Good to see you back and kicking and eager to feed our chapter hunger lol I could Cookie monster all your pages right about now View More
Realm of Myths and Legends · C403
2 months ago
Great, now who's next to show off their progress toward the God Izroth? Or Izroth himself can flex a little if there are any non-believers on blue Oasis side which there are bound to be lol View More
Realm of Myths and Legends · C400
2 months ago

SynthiaMayhem: Oh F*ck I don’t want to be on the receiving end of that

Realm of Myths and Legends · C399
2 months ago
Lol Zi Yi be like, "There was a barrier here? I never noticed lol" View More
Realm of Myths and Legends · C399
2 months ago
Not just Izroth, but everybody in that group of six is on another level with their respective class and damage lol Luna and Valentine especially bout to have them shook I can feel it! View More

Gakusen: RAIDTIME!! 😂 we are so gonna see people freking out bc of Izroths dmg and skills☺️☺️

Realm of Myths and Legends · C398
2 months ago

Gakusen: RAIDTIME!! 😂 we are so gonna see people freking out bc of Izroths dmg and skills☺️☺️

Realm of Myths and Legends · C398
2 months ago
Hope you alright daoist, usually when authors/translators disappear w/o a word some weird irl stuff popped up View More
Realm of Myths and Legends · C393
2 months ago

DaoistZenFeng: Agreed! Author, if we get one more tedious chapter, we’re coming to find you and shall commit unspeakable horrors upon of (insert name of precious collection here) > : (

Realm of Myths and Legends · C391
2 months ago

DaoistZenFeng: Double release chapters always start the week after the first power stone rankings. So, once the rank for this week resets and the new week starts, that will be when the extra releases start coming. (This upcoming week.) :)

Realm of Myths and Legends · C387
2 months ago
Brooo where the double releases at I'm starving here... throw me a bone Daoist please! View More
Realm of Myths and Legends · C387
2 months ago
I reread the "How disappointing" line a few times just because it was that satisfying. What netherworld assassin? Still dirt in front of the king get rekt lol View More
Realm of Myths and Legends · C385
2 months ago

DaoistZenFeng: They are typos. However, sometimes I won’t notice until I go back and edit them hahaha. So if you still see it, try restarting app or refreshing cache to see the updated version. :)

Realm of Myths and Legends · C384
2 months ago
Can I ask why the grade of the void emperor technique increases going toward the end of the alphabet and not the beginning? I thought it was a typo a couple chapters back honestly View More
Realm of Myths and Legends · C384
2 months ago
I almost feel bad for fat boi. Poor sap never had a chance lol View More
Realm of Myths and Legends · C381
3 months ago

nugget_maan: I gave him such a sausy dazzling cringy attitude when spoke i laughed to my self on how this new character was portrayed😂😂

Realm of Myths and Legends · C381
3 months ago

cards77: Yup there's the fatty. Seems all the top stories have fatties for friends lol

Realm of Myths and Legends · C381
3 months ago
Beyond curious on what kind of skill could make you bite your tongue... consistently... View More
Realm of Myths and Legends · C380
3 months ago
We wanted more releases and here's our shot to get more and more. Every power stone I get from this point forward going to this novel for me and my fellow RML addic- I mean readers View More
Realm of Myths and Legends · C379
3 months ago
Just release the rest of the novel already I know you hiding it in your "haha they'll never guess that it's actually finished" box. Cliffhanger technique is Deity rank View More
Realm of Myths and Legends · C378
3 months ago
Yeah. I will thought of a great comparison for this book. You ever played Dragon's Dogma? Yeah this book is the Everfall lmao. View More

daoba: everything in this novel is about cliffhanger.

Realm of Myths and Legends · C377
3 months ago

daoba: everything in this novel is about cliffhanger.

Realm of Myths and Legends · C377
3 months ago
I just thought about something. The Third Baneful Sword skill was never explained in it's effects, damage percentages, etc. Will that be put in some future chapter? View More
Realm of Myths and Legends · C370
3 months ago
Yo Daoist, do me a solid and skip tomorrow's chapter, then like a few days ago release an extra 2 so the cliffs can halt like that lightning 😃 View More
Realm of Myths and Legends · C368
3 months ago
Daoist bro did you really just pull a dbz move? These the longest 30 seconds in history. View More
Realm of Myths and Legends · C367
3 months ago
Had a feeling this would be the time to learn the 3rd. Our boy bouta go Exodia on her View More
Realm of Myths and Legends · C366
3 months ago
I hope I gain the willpower to let these chapters stack up and then read, cause reading each chapter 1 by 1 is killing me this arc lol View More
Realm of Myths and Legends · C340
4 months ago

cards77: Ahh that cliffhanger to another cliffhanger was too brutal...

Realm of Myths and Legends · C338
4 months ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and coin as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding Fast Passes, EXP, and Points as rewards by completing growth missions, as well as daily missions. 2. A Fast Pass can unlock a chapter (of any price). The chapter will remain unlocked forever. It will expire after 7*24 hours, so don't forget to use it in time! 3. Obtained EXP can raise your user level. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes. 6. Rewards may vary according to app version.
  • 1. Reward frequency has been adjusted! Receive a reward once you complete two minutes of reading! Reading a single book for 30 minutes earns you an additional bonus.
  • 2. Rewards adjusted! Earn points reading to exchange for Amazon Gift Cards! Coins that never expire! More rewards to come!

Get the App

Read anywhere, anytime

Suggested searches

Press enter to see all results