• Joined Jun 2018
  • Global
  • Secrecy
  • Endeavor

    Checked in for a total of 90 days

    Cultivator

    Registered for over 1 years

    Such Wealth!

    Obtain a cumulative total of 1,000 Spirit Stones

Report user

Moments

Jiumu: As expected, MC is suspecting the blondie. Hahaha

The Sinners' Queen · C254
1 week ago

anotherspring_: Keep it up dear author and my fellow readers 😚
Ahh it's almost midnight, that's too bad we still in the 102nd but I'm happy that many readers showing their love for TSQ 😍

Few weeks ago, when a novel reach more than 1000 votes, the novel will enter the top 100 but these days I think the competitiveness between the novels are rising hehe. I hope more readers will acknowledge this novel in the future 😘

The Sinners' Queen · C253
1 week ago

Jiumu: I think this Maila is suspicious. If she's as innocent as she seems, I don't think MC will treat her this way. XD

The Sinners' Queen · C253
1 week ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Battered Young Miss · C1
1 week ago

FallenBlue: Thanks for reading too!

The Sinners' Queen · C252
1 week ago

FallenBlue: Thanks too <3

The Sinners' Queen · C237
1 week ago

FallenBlue: Forever welcome haha

The Sinners' Queen · C243
1 week ago

FallenBlue: Lol

The Sinners' Queen · C250
1 week ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
The Sinners' Queen · C253
1 week ago
Thanks for the chapter View More
The Sinners' Queen · C253
1 week ago

BedBurito: Gl maila 😂😂😂

The Sinners' Queen · C253
1 week ago
Me too.:D View More

Webnovelcom: Well I’d be glad with whatever scenes involving my two babies 😝

The Sinners' Queen · C241
1 week ago

Webnovelcom: Well I’d be glad with whatever scenes involving my two babies 😝

The Sinners' Queen · C241
1 week ago

FallenBlue: Always welcome!

The Sinners' Queen · C251
1 week ago
Lol, well, whatever makes you happy. We, readers, will just follow View More

AriaKang: Too busy writing side characters and almost forgot about the MC ^LOL^

Battered Young Miss · C167
1 week ago

AriaKang: Too busy writing side characters and almost forgot about the MC ^LOL^

Battered Young Miss · C167
1 week ago
The content has been deleted
Battered Young Miss · C178
1 week ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
The Sinners' Queen · C252
1 week ago
Thanks for the chapter View More
The Sinners' Queen · C252
1 week ago

Kruru: You understand. Lol, it's obviously at that level of love craziness. Dang, I'm dying of laughter and cringe

The Sinners' Queen · C252
1 week ago

coffeeislyfe: I didn't understand what does it mean "at the level from three years ago" 😂

Three years ago, Chris is an innocent boy who deeply in love with his childhood friend to the extent made him stupid and annoying 😂 Even in his dire state, he's imagine his unrequited love and want to die 😅😅😅

The Sinners' Queen · C252
1 week ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Battered Young Miss · C174
1 week ago
Thanks for the chapter View More
Battered Young Miss · C173
1 week ago
Thanks for the chapter View More
Battered Young Miss · C172
1 week ago
Thanks for the chapter View More
Battered Young Miss · C171
1 week ago
Hmmm. It seems interesting. It's just quite weird that a modern story about love and revenge suddenly has a vampire element. Just saying. View More
Battered Young Miss · C170
1 week ago
Eh? Vampire? View More
Battered Young Miss · C169
1 week ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
Battered Young Miss · C167
1 week ago
Thanks for the chapter View More
Battered Young Miss · C167
1 week ago
Hmmm.... Finally saw the plot back on track View More
Battered Young Miss · C167
1 week ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and SS as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding EXP and Bonus SS as rewards by completing daily missions and EXP missions, as well as weekly reading missions. 2. The obtained EXP can raise your user level. 3. Bonus SS can be used to unlock chapters, gift authors, etc. They are effective for 30 days. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. Weekly Reading Missions refer to the time you spend reading novels and comics on Webnovel every week. 6. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes.

Read longer, Earn bigger

Read on the app and claim your rewards!

Get the App

Read anywhere, anytime