• Joined Nov 2017
  • United States
  • Female
  • I enjoy reading all types of stories!!!

  • Premier

    Becoming a Premium user

    Endeavor

    Checked in for a total of 180 days

    Such Wealth!

    Obtain a cumulative total of 10,000 Spirit Stones

    Cultivator

    Registered for over 1 years

    Who am I?

    Add email

Report user

Moments

Lol View More

Yuki_hime: Nice one...

Reborn : Space Intelligent Woman · C113
1 week ago
This is so good! View More
Reborn : Space Intelligent Woman · C113
1 week ago
He seems to have become a magnet for potential lawsuits... better cover his butt! View More
Elixir Supplier · C345
1 month ago
Reading Status: C25
I really enjoy this novel! I have laughed so many times already and I am only a little ways into it. Please keep up the good work!!!!!! View More
One Piece: Death Scythe
2 months ago
Yay!!! Welcome back! View More
I'm an All Stars System · C36
5 months ago
Welcome back!!!! View More
The Last X · C97
7 months ago
Lol, this was amusing ... View More
Knight in Another World · C84
8 months ago
Lol, I enjoy your comments at the end of the chapter! View More
Knight in Another World · C82
8 months ago
Sooo sad!!!! (But I guess that is a compliment to author-San because it means you wrote it well) Thanks for the quick chapter ! View More
Quick Transmigration: Destroy Harems System! · C37
10 months ago

Orcanaman: Hahahahaha I know she is certifiably insane but I still love her

Quick Transmigration: The Villain Saving System · C60
10 months ago
NOOOO!!!! Why?!?!? Ugh... I need to go find a tissue now- glad I was at home and not out when I read this 😭😭 View More
Quick Transmigration: Destroy Harems System! · C35
10 months ago
Will you be in Novel Updates so we can keep track of updates? View More
Finding a true smile system · C8
10 months ago
Bordering on rage.... I am finding myself to be more masochistic than I thought.... but I don’t know how many more BEs I can take so please be nice this round! View More
Quick Transmigration: The Villain Saving System · C48
10 months ago
Hmmmm..... now that I think about it there does seem to be a lot like that View More

WidestGrin: Names with F suit birds better. Fantasy birds.

Knight in Another World · C43
10 months ago
Why F? View More

WidestGrin: The name should definitely start with an F

Knight in Another World · C43
10 months ago
I love this story!!! I always feel so healed by cuteness and laughter! Thank you for writing! View More
Jay Aslan: Journey to the Top · C34
10 months ago

Halmista: I'm kinda worried for Author-sama. Hope nothing bad has happened to him/her.

The Last X · C96
10 months ago

AvaTheMage: Hello Everyone,
First off, thank you for reading my novel! I just have one thought that I've always wanted to share for a while now. It is that I hope you all enjoy reading my novel as much as I enjoy writing it. Please tell me your feelings of the novel, I'll very much appreciate the feedback!
P/S: It keeps me going, so please don't hold back. 😊

I'm an All Stars System
11 months ago
❤️❤️❤️ View More
Jay Aslan: Journey to the Top · C21
11 months ago
Nice balance! View More
The Black Out · C14
11 months ago
Sooooo cute😊 View More
Knight in Another World · C27
11 months ago
❤️❤️❤️❤️❤️ View More
Finding a true smile system · C4
11 months ago
Feel better soon! View More
My Beautiful Commander · C0
11 months ago
Personally I am a fan of more rather than less 😉 View More
The Black Out · C10
11 months ago
Lol!!!! I love how he just has to accept being a wife now 😊 View More
The Black Out · C8
11 months ago
Reading Status: C312
Love it! Sometimes I get frustrated with the endless stream of bad/stupid rivals, but it is all worth it when they get smashed down with such great style! View More
Trial Marriage Husband: Need to Work Hard
1 year ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and SS as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding EXP and Bonus SS as rewards by completing daily missions and EXP missions, as well as weekly reading missions. 2. The obtained EXP can raise your user level. 3. Bonus SS can be used to unlock chapters, gift authors, etc. They are effective for 30 days. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. Weekly Reading Missions refer to the time you spend reading novels and comics on Webnovel every week. 6. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes.

Read longer, Earn bigger

Read on the app and claim your rewards!

Get the App

Read anywhere, anytime