• Joined Jan 2018
  • Philippines
  • Female
  • Watch, Read, Eat then Binge!! 😎🍿

  • YE XIU 5.29

    Participated in Ye Xiu's 5.29 birthday event

    Endeavor

    Checked in for a total of 180 days

    Who am I?

    Add email and upload avatar

    Cultivator

    Registered for over 1 years

    TANGULA

    2018.05.15 - 2018.06.03 (GMT+8) Claim Badge

    Such Wealth!

    Obtain a cumulative total of 1,000 Spirit Stones

Report user

Moments

Oneesama: I so badly wanna see a scene where Lord Jiu gets angry with Almighty Qin! Then the Almighty will spend lots of effort just to appease his/her.😍

National School Prince Is A Girl · C511
1 month ago
I so badly wanna see a scene where Lord Jiu gets angry with Almighty Qin! Then the Almighty will spend lots of effort just to appease his/her.😍 View More
National School Prince Is A Girl · C511
1 month ago
See this! I just gifted the story: Balloon View More
National School Prince Is A Girl · C511
1 month ago

Oneesama: Shocks!😱 That Mu Wanrou girl is so twisted, even as a child.

Ugh, i cant imagine how far she’ll go just to satisfy her greed.

I hope that karma will slap her so bad that she will understand that she shouldnt covet what isnt even hers Cuz she doesnt even have an ounce of rights to even claim it.

Hmph, i hope she doesnt hurt our Female Lead Cuz if she does that then there’s no hope for her! If even guilt and conscience doesnt affect her then she’s just a downright disgusting human.

One Birth Two Treasures: The Billionaire's Sweet Love · C34
3 months ago
Shocks!😱 That Mu Wanrou girl is so twisted, even as a child.

Ugh, i cant imagine how far she’ll go just to satisfy her greed.

I hope that karma will slap her so bad that she will understand that she shouldnt covet what isnt even hers Cuz she doesnt even have an ounce of rights to even claim it.

Hmph, i hope she doesnt hurt our Female Lead Cuz if she does that then there’s no hope for her! If even guilt and conscience doesnt affect her then she’s just a downright disgusting human. View More
One Birth Two Treasures: The Billionaire's Sweet Love · C34
3 months ago

il0ve: Did he use same chopsticks to eat?😶

King of Gods · C2
5 months ago

ChronoFaust: As a decoration for Christmas

My Dad Is the Galaxy's Prince Charming · C42
5 months ago
The story is good but isnt their relationship too focused with lust? I mean the ML suddenly came into the story then *woosh!* he just grabbed the FL and almost raped her (mind you, IN HER OWN CONDO!) after he got a Valuable Info consisting more money than what he paid for. He even had the guts to hesitate to give her a tip to reel her in, and your telling me he’s supposed to be a “Rich Man”. He should learn to take care of something “Valuable” Its an unspoken rule/basic courtesy that you have to express your thanks if someone gave you more than what youve expected.

Ugh, i got so frustrated that the people in her condo didnt even help the ML. Would they just let their Young Miss get raped? I Feel sorry for the FL, her first kiss was gone just like that. And whats worse was that, the reason why it got stolen was cuz some crazy guy in his 30’s got *horny*.

And the ML is so selfish, He barely even know her and even admitted that his skills are inferior to hers yet he acts so presumptious like “She gave me info, so I own her”, “Ive discovered her skills so she is mine”

Sigh, im starting to dislike the ML. He keeps on squeezing benefits from our FL like its her responsibility to give him everything he wants. I hope he changes in the next chapters.....(i really hope so.😭) View More
His Genius Wife is a Superstar · C32
5 months ago

Darkdelusion: The baby is gonna become a traumatized baby again.
Daddy Mu xian is useless😔

My Dad Is the Galaxy's Prince Charming · C39
5 months ago

Ekane: Hubby, u been punishing wifey nonstop. Beware of women grudge... She'll make u pay some day... 😆

National School Prince Is A Girl · C243
5 months ago

Hyowha: I usually don’t answer to any questions or speculations, because I believe that my books should be written in a way that answers itself, but I just wanted to take a moment and appreciate the well written thought of yours. It is very intriguing and paints this situation from a very interesting angle. Thanks for the comment ^^

Rebirth of a broken demoness. · C12
5 months ago

Oneesama: Sigh, These events would remind her that if even the people who you knew very well could change ito something unfamilliar then whats more to those people who you’ve spend with only a short amount of time. She was so focused on finding the solutions that she forgot to pay attention to the things that she have to sacrifice in order to attain it. She underestimated the bandits and the unexpected things that the unfamilliar new world can offer. She didnt even notice that she was overestimating herself and now she deals with the consequence. This just proves that even the best geniuses and talented persons can fall with a slight mistake or miscalculation...(So is this event the reason why shes called broken?)

Rebirth of a broken demoness. · C12
5 months ago
Sigh, These events would remind her that if even the people who you knew very well could change ito something unfamilliar then whats more to those people who you’ve spend with only a short amount of time. She was so focused on finding the solutions that she forgot to pay attention to the things that she have to sacrifice in order to attain it. She underestimated the bandits and the unexpected things that the unfamilliar new world can offer. She didnt even notice that she was overestimating herself and now she deals with the consequence. This just proves that even the best geniuses and talented persons can fall with a slight mistake or miscalculation...(So is this event the reason why shes called broken?) View More
Rebirth of a broken demoness. · C12
5 months ago

Oneesama: Hahaha, 😂 We have the same thoughts. I especially believed what she said about those people who call themselves normal are the craziest and yeah when she explains her logics/beliefs. The first idea that strucked my mind was that i definitely had to change my philosopy teacher.

Rebirth of a broken demoness. · C7
5 months ago
Hahaha, 😂 We have the same thoughts. I especially believed what she said about those people who call themselves normal are the craziest and yeah when she explains her logics/beliefs. The first idea that strucked my mind was that i definitely had to change my philosopy teacher. View More

ElysianCrimson: I had the same yet unrefined thought. We are predictably unpredictable. All sorts of self-proclaimed difference are our strongest similarity. This man, I want him to be my philosophy professor.

Rebirth of a broken demoness. · C7
5 months ago

taelovestata: it so amusing how agnes thinks that she fooled the king when in fact, the king was just playing along with her😂 and also love how the king also thought of keeping her by his side by marrying her to one of his sons lol

Rebirth of a broken demoness. · C6
5 months ago

VesperOz: I like that the king ain't stupid. It's rare to have good kings these days.

Rebirth of a broken demoness. · C6
5 months ago

ChronoFaust: At this very day of Galactic Calendar, one job has dissapeared on the face of galaxies and shall never exist, Pirate.
Welp, no more One Piece ver. Universes

My Dad Is the Galaxy's Prince Charming · C38
5 months ago

raeyne: Minor event... Father Mu lowkey want to show his Sisi that he has money.

My Dad Is the Galaxy's Prince Charming · C38
5 months ago

FullCypress: “How disappointing! I hope the next time I get kidnapped it’s better than this...”
Meanwhile Mu Xuan eliminates all the people who might kidnap her lol

My Dad Is the Galaxy's Prince Charming · C38
5 months ago

Senethari: The worst part for the poor pirate was that everything was fine, everyone was safe. He didn't even have a chance to go down dramatically. He even helped her awaken her ability, but all papa saw was fainting, traumatized baby. First class retribution, but no corresponding supervillain bragging rights.

My Dad Is the Galaxy's Prince Charming · C38
5 months ago

Sovereign_Silence: wanna eat some pirates?

My Dad Is the Galaxy's Prince Charming · C38
5 months ago

Sovereign_Silence: they are very rare delicacies nowadays

My Dad Is the Galaxy's Prince Charming · C38
5 months ago

ReeeeeBeeeee: Ew. Lucy's hardwork is sleeping with men I see.

Perfect Secret Love: The Bad New Wife is a Little Sweet · C849
5 months ago

MaddieHatterV: HAHAHAHAHA but rly we gotta give face to Lucy Yang. She's workin reallll hard here... workin real hard sucking up to people, figuratively and literally

Perfect Secret Love: The Bad New Wife is a Little Sweet · C849
5 months ago

ShadowDog: That moment when a max lvl god walk into a fight between noobs lol. Everyone just gives up and make peace. Best daddy in the galaxy eh?

My Dad Is the Galaxy's Prince Charming · C30
6 months ago

Oneesama: That mocking look is so d*amn funny!!😂

*Poor Lil Fu Jiu Junior*

National School Prince Is A Girl · C203
6 months ago
That mocking look is so d*amn funny!!😂

*Poor Lil Fu Jiu Junior* View More

yukkichin: The moment when Almighty looked at Lord Jiu and tell 'his' size... I died >.<

National School Prince Is A Girl · C203
6 months ago

BookKitty: House destroyed?
Elders: Okay!
YS still a baby?
Elders: Okay!
Personally taking care of YS?
Elders: Okay!
YS is your descendant?
Elders: Oka---WTF?!
(Elders: C-could it be...His Majesty yearns for a descendant that much that he...he...)

😂😂😂 Straying so far. Imagine if their conversion method is different. They be thinking their King is impotent then! 😂

My Dad Is the Galaxy's Prince Charming · C28
6 months ago

Tashady: How come they got the cover right for here and gave poor Jun Wu Xie that old lady who looks twice her age??? I mean, she's younger than this novel's MC!! Oh, and this is one of my favorite books. The MC and her crew are hilarious but still can't figure out why the ML acts the way he does. Think School Prince meets BBM. She does EVERYTHING! Alchemy, forging, taming...if she doesn't, It's just that she hasn't gotten around to it yet! Lol!

Insanely Pampered Wife: Divine Doctor Fifth Young Miss
6 months ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and SS as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding EXP and Bonus SS as rewards by completing daily missions and EXP missions, as well as weekly reading missions. 2. The obtained EXP can raise your user level. 3. Bonus SS can be used to unlock chapters, gift authors, etc. They are effective for 30 days. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. Weekly Reading Missions refer to the time you spend reading novels and comics on Webnovel every week. 6. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes.

Read longer, Earn bigger

Read on the app and claim your rewards!

Get the App

Read anywhere, anytime