• Joined Oct 2018
  • Philippines
  • Female
  • Premier

    Becoming a Premium user

    Endeavor

    Checked in for a total of 180 days

    Who am I?

    Add email and upload avatar

    Cultivator

    Registered for over 1 years

    Such Wealth!

    Obtain a cumulative total of 1,000 Coins

Report user

Moments

😆😆😆😆 View More
Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C338
5 hours ago
🤣🤣🤣🤣 View More

_dinie_guine_: First of all Lingyu dear, it’s burgers and steaks. I mean who doesn’t like a lifetime supply of it? I know I don’t. Second, she didn’t sold herself...she was bribed...with food hahahahha and last but not least can u marry me?

Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C338
5 hours ago
😄😄😄😄 View More

toblerun: A***w..sugar overload before going to bed!!!
Feeling sorry for Xue but then maybe not...

Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C336
1 day ago
Craving for crispy sweet and sour pork😋😋😋 View More
Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C336
1 day ago
👍👍👍👍 View More

soja: Lu Xinyi's dish is wasted on these guests.That's why they say, if you have nothing nice to say, just don't say anything at all for fear of offending the wrong person

Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C334
1 day ago
😊😊😊 View More
Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C334
1 day ago
😊😊😊 View More
Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C334
1 day ago
Hahaha korek View More

momijoyce19: Desperate people only do desperate moves!
In your dreams Xuelo, you might be the one who'll drool once you learned the man behind Ning Xi

Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C1564
4 days ago
Xeuluo you are the one who's dreaming' if you think ning xi will going down to your level and accept su yan your delusional.. she is happily and content to his beloved husband..🤣🤣🤣🤣 View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C1564
4 days ago
👍👍👍👍👍 View More

BBIBBI: With the three male from the Shen family backing her up...I’m sure Lu Xinyi will get good results 😂😂😂

Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C333
4 days ago
Hahaha poor sue you have to behave next time so your brother wouldn't bully you😂😂😂 View More
Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C333
4 days ago
Hahahaha lol hand up to you shen yi 🤣🤣🤣 View More
Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C330
6 days ago
Hahaha the jealous husband shen yi 😆😆😆 View More
Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C329
6 days ago
Hahaha Prince Charming of course but as a demon king he is' he will not definitely going not to backdown specially there's a threat coming from another woman 😆😆😆 View More

_dinie_guine_: Demon King vs. Prince Charming. Who will win? Hahahha

Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C329
6 days ago
Hahahaha yes lol View More

deepakatti: Dear Anjeeriku, Thanks a lot lot these crazy hilarious chapters!! It's so funny that I can't stop laughing or grinning while reading.
Trust your health is better now. Take care

Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C328
6 days ago
Hahahaha shen yi are you nuts' do you think where possible she can learn that your the big flirt anyway.. View More
Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C328
6 days ago
😂😂😂😂 View More

_littlebunny_: God bless Xinyi now...I think President Shen has find out about her.... Let's see how our handsome Xinyi will save the beauty 😂😂

Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C325
1 week ago
Brother Fei tssst watch out you might be in trouble soon to hubby for too much pampering sis zhuyi he is a jealous man even it's girl 😂😂😂😂 View More
Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C325
1 week ago
Hahaha xinyi definitely going to a boy next door 😆😆😆😆 View More
Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C322
1 week ago

zela6: Haha.. Shen Xue will be dead if Shen Yi know about this..
🤔hmm. I want to know, what will be the reaction of Shen Yi when he sees Lu Xinyi in a male version.. Yay. I can't wait for the next chapters..🤗

Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C322
1 week ago
😂😂😂😂 yeah waiting for the devil reaction.. View More

zela6: Haha.. Shen Xue will be dead if Shen Yi know about this..
🤔hmm. I want to know, what will be the reaction of Shen Yi when he sees Lu Xinyi in a male version.. Yay. I can't wait for the next chapters..🤗

Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C322
1 week ago
😋😋😋😋 View More

lavender28: So hungry again by reading this. I imagine the dish. Oh my gosh i suddenly craving for noodles😂

Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C388
1 week ago
I'm hungry again 😋😋😋 View More
Little Miss Devil: The President's Mischievous Wife · C387
1 week ago
Yeah View More

TZ532: Spoiler : Fu Qinglun loved Lin Shiyu when he was 16 years old. He doesn't like Qier he just want to repay her because he thinks Qier saved him

Young Master Gu, Please Be Gentle · C199
1 week ago
He will do everything just to catch the attention of shiyu😏😏😏 View More
Young Master Gu, Please Be Gentle · C198
1 week ago
Aayyee.. I ship tianxin and mufeng you have my approval🤣🤣🤣👍👍👍 View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C1399
2 weeks ago

zee24: I hope Lingtian end up with guan monster and their marriage be a disaster. A lifetime of suffering for those 2.

Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C1398
2 weeks ago
Yeah, truely, they both good together full of idiots View More

zee24: I hope Lingtian end up with guan monster and their marriage be a disaster. A lifetime of suffering for those 2.

Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C1398
2 weeks ago
Oohhh.. poor tianxin hope she can end up to a better man in the future..😥😥😥 View More
Full Marks Hidden Marriage: Pick Up a Son, Get a Free Husband · C1398
2 weeks ago
Yeah definitely View More

Snugs: I agree

Young Master Gu, Please Be Gentle · C190
2 weeks ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards

Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and SS as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding EXP and Bonus SS as rewards by completing daily missions and EXP missions, as well as weekly reading missions. 2. The obtained EXP can raise your user level. 3. Bonus SS can be used to unlock chapters, gift authors, etc. They are effective for 30 days. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. Weekly Reading Missions refer to the time you spend reading novels and comics on Webnovel every week. 6. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes.

Read longer, Earn bigger

Read on the app and claim your rewards!

Get the App

Read anywhere, anytime