• Joined Feb 2019
  • Global
  • Secrecy
  • Endeavor

    Checked in for a total of 180 days

    Such Wealth!

    Obtain a cumulative total of 1,000 Spirit Stones

Report user

Moments

Thank you so much dear author ❤️ ❤️ View More
Growing Fond of You, Mr Nian · C316
7 hours ago
I want him to suffer bit by bit until he can't take it 😈😈 View More

Ruchi_Kaur: I wonder if tingting and his whole company of army his friends help him of revenge from jingxi then jingxi will surely with buried alive or he will be dead meat

Growing Fond of You, Mr Nian · C316
7 hours ago
Omg Junting 😂❤️❤️😍😍😂 View More
Growing Fond of You, Mr Nian · C313
1 day ago
He is a sly fox 😂😂😂😂 View More

bebebisous91: I like the way Junting is little by little lowering Luosang’s defense. He is still a gentleman but a cunning one 😀😀

Growing Fond of You, Mr Nian · C313
1 day ago
😂 thank you so much dear author ❤️ ❤️ View More
Growing Fond of You, Mr Nian · C312
2 days ago
His quite adorable 😂😂 View More

Amakyerewaa: In spite of all his narcissism, Juting really adores his woman

Growing Fond of You, Mr Nian · C312
2 days ago
Thank you so much dear author ❤️ ❤️
Mass release please author 🙏🏻🙏🏻 View More
Growing Fond of You, Mr Nian · C310
3 days ago
Hahaha😂😂 View More

Vivranto: Shameless to the core😂 i wonder if he was also like this during his childhood😂😂

Growing Fond of You, Mr Nian · C310
3 days ago
Thank you so much dear author ❤️ ❤️ View More
Growing Fond of You, Mr Nian · C308
4 days ago
Yeah his so shameless but at the same time adorable 😂 View More

Ruchika_xena: Never a dull moment with our Tingting around... 😂😂😂😂

Growing Fond of You, Mr Nian · C308
4 days ago
Omg Junting I'm really impressed with you 😂😂👍 tuts good, punish those bad people View More
Growing Fond of You, Mr Nian · C306
5 days ago
Hahaha😂😂😂 View More

Mmunchkin97: That man is an absolute fool to think that he can compete with Nian Junting. 😂

Growing Fond of You, Mr Nian · C306
5 days ago
Thank you so much dear author ❤️ ❤️ View More
Growing Fond of You, Mr Nian · C304
6 days ago
Hahahaha right 👍😂😂 View More

LilMitche: Hahaha your lucky tingting was not there or else he would rage hearing ur luosang bf

Growing Fond of You, Mr Nian · C304
6 days ago
Hahaha Junting your really act shamelessly but I love it how you do your shamelessness 😂😂😂😂 View More
Growing Fond of You, Mr Nian · C302
1 week ago
His so much schemes in his sleeves 😂😂😂 Lou Shang you can't run away from Junting 😂😍😍 View More

bebebisous91: I have the impression that Junting has planned to claim that they are married so that Luosang is « forced » to act as the wife. From a fake boyfriend he became a real boyfriend and now from a fake husband he will become a real husband.😍😍😀😀😀That way he can sleep with her...😆😆😆 and he can ensure that she will marry him. He is using the same tactic if my theory is correct. 😈😈😈😈 Naughty Junting😻

Growing Fond of You, Mr Nian · C302
1 week ago
Thank you so much dear author ❤️ ❤️ View More
Young Brother-in-law Is Now My Husband · C353
1 week ago
I love his personality/character 😍😍 View More

dgyfdh: Jiang yang... I love u🥰🥰😘😘

Young Brother-in-law Is Now My Husband · C353
1 week ago
Hahaha😂 I think he is sick 😂😂 View More

Falahat: Lol her ex is totally pathetic and quite delusional 🤣

Growing Fond of You, Mr Nian · C298
1 week ago
I'm sad for those who purchase the privilege because many of you is being robbed ☹️ View More
Growing Fond of You, Mr Nian · C296
1 week ago
I think she's one of those bit.ches 😤 View More

Prisca_Ezechukwu: Y is her assistant behavior weird

Growing Fond of You, Mr Nian · C296
1 week ago
Omg that's an so much improvement 😂😍😍😍🙈🙈🙈 View More
Growing Fond of You, Mr Nian · C294
1 week ago
I love how he have a nosebleed 😂😂 View More

The_Everglow: Luosang... Girl, you better prepare yourself on your wedding night because I'm certain as heck that Junting will definitely suck you dry by then. 😆😆😆

Anyway...

So many quotation marks have been missing for quite some time now I sometimes can't tell when the characters' sentences end, what happened translator?

Growing Fond of You, Mr Nian · C294
1 week ago
Omg Junting your my fave ML now 😍😍😂😂 View More
Growing Fond of You, Mr Nian · C292
1 week ago
His adorable 😂😂 View More

Seanna1907: Haha..so cute Mr Nian...nobody allowed to see Luosang body..i mean naked😆😆

Growing Fond of You, Mr Nian · C292
1 week ago
Thank you so much dear author ❤️ ❤️ View More
Growing Fond of You, Mr Nian · C290
1 week ago
His really adorable 😍😍😍 View More

psycho_path: Tingting. How can you be more childish and shameless? Hahaha...🤣🤣🤣

I will never get used to you.
Just like, I will never have enough of you! ❤️❤️❤️

Growing Fond of You, Mr Nian · C290
1 week ago
Author I want more 🙏🏻😭☹️ View More
Growing Fond of You, Mr Nian · C288
2 weeks ago
I can't 😂😂😂😂 his too blunt and shameless 😂 View More

LilMitche: Hahahaha

Growing Fond of You, Mr Nian · C288
2 weeks ago
Thank you so much dear author ❤️ ❤️ View More
Rebirth to a Military Marriage: Good Morning Chief · C307
2 weeks ago
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse
Report user

Get More
Payment Method paypal

Please switch to the pop-up to complete the payment.

Earn Rewards

Earn Rewards

Earn rewards

by completing the missions

Complete the daily and EXP missions, as well as every week’s reading missions to obtain EXP and SS as rewards.

Learn more about the rules 1. You can obtain the corresponding EXP and Bonus SS as rewards by completing daily missions and EXP missions, as well as weekly reading missions. 2. The obtained EXP can raise your user level. 3. Bonus SS can be used to unlock chapters, gift authors, etc. They are effective for 30 days. 4. Daily Tasks and corresponding rewards renew daily at 00:00 UTC+8. Don't forget to claim your rewards in time. 5. Weekly Reading Missions refer to the time you spend reading novels and comics on Webnovel every week. 6. The weekly reading time is calculated while your device is connected to the Internet. This might result in a delay of several minutes.

Read longer, Earn bigger

Read on the app and claim your rewards!

Get the App

Read anywhere, anytime