Forum Download app Gifts
28.33% Headprefect Itu MR. GARANG AKU ! / Chapter 17: BAB 16 : Jealous ?

BAB 16 : Jealous ? - Headprefect Itu MR. GARANG AKU ! - Chapter 17 by Alianafasah_05 full book limited free

Chapter 17: BAB 16 : Jealous ?

☞︎︎︎ DI RUMAH ☜︎︎︎

"no"

"kenapa? Senang je. awak layan diorang elok². Kalau diorang bagi hadiah awak terima elok elok. Kalau taknak bagi saya. Yer- yer"Naura mencocok pinggang Naufal dengan pennya

"ish. Ok tapi jangan menyesal" ujar Naufal

☞︎︎︎ DALAM KELAS ☜︎︎︎

"hai Firash"tegur Aira yang berada di tempat Syed. Naufal hanya mengabaikan. Tapi Naura menjegilkan Matanya kepada Naufal

Naufal menggulingkan matanya dan tersenyum Memandang Aira

"hai"

Aira terkejut. Ini kali pertamanya Naufal membalas tegurannya.

"awak busy tak petang ni?" soal Aira

"aku? Tak pon. apesal ? "balas Naufal dengan ramah sambil Menongkat dagu memandang Aira

Naura yang memerhati, terbit perasaan cemburu pula dihatinya. Apa kau ni Naura, tadi suh dia layan peminat dia kan? Uhh

"keluar nak? Lunch nanti" kata Aira sambil memintal hujung rambutnya dan tersengeh sengeh memandang Naufal

Naura menoleh pula kearah Naufal yang tersenyum Manis. Ni sudah lebih.. Dengan aku takde pula senyum camtuh.

"lunch? Ah boleh je"jawab Naufal lalu menoleh kearah Naura sekilas. Naura menggigit bawah bibirnya kuat. Jealous ni ha..

Naura segera bangun dan keluar dari kelas. Menyampah tengok drama sweet dua orang tuh😒

"aku suh layan elok elok bukan menggedik"bebelnya

Pintu tandas ditolak kasar lalu dia masuk dan berdiri di sinki menghadap cermin

"nampak garang. Tapi gatal gedik boleh tahan kau eh? Aish!"

Dia membasuh tangannya dan memercikkan tangannya pada cermin. Memang geram sangat ni

Apabila dia sudah mengawal perasaannya, dia pun keluar dari tandas. Baru beberapa langkah, dia dikerumuni beberapa pelajar kelas sebelah iaitu 5Ginga.

Naura berhenti apabila dia sudah dikepung oleh geng Syena.

sape lagi kalau bukan Tengku Alisya Humairah dan Tengku Syazyana Iman bersama geng peminat Naufal.Erhh..

☞︎︎︎ DEPAN TANDAS PEMPUAN ☜︎︎︎

"Wo wo sorang je ke awak" tegur Alisya Mesra. Mesra sangat!

Naura mendiamkan diri. Dia tak mampu melawan dengan sejumlah besar peminat suaminya itu

"eh kau ada nampak orang tepi dia ke weh? Guys!?" Syaz menepuk tangannya mencari perhatian Find authorized novels in Webnovel, faster updates, better experience, Please click <a href="https://www.webnovel.com/book/headprefect-itu-mr.-garang-aku-!_21047201805971705/bab-16-jealous_56542309591865543">www.webnovel.com/book/headprefect-itu-mr.-garang-aku-!_21047201805971705/bab-16-jealous_56542309591865543</a> for visiting.

"takde"jawab semua pelajar perempuan. Macam lembu kena cucuk hidung😑

"korang nak apa?"soal Naura sambil menggenggam penumbuk

"kau.. Jauhkan diri dari Naufal boleh?" bahu Naura ditolak-tolak dengan jari syaz

Naura tersentak

Pantas tangan Syaz ditepisnya

"suka hati aku la! "Marah Naura menolak kuat bahu Syaz hingga dia terjatuh..haa padan muka🙄 !

"kau ni kan" Alisya ingin menerkam Naura tapi terbantut.

Seorang lelaki menolaknya kuat menjauhi Naura

" kau blah sekarang! "jerkahnya dan berdesup semua pelajar Melarikan diri

"awak okey? "soal lelaki itu

Naura mengangguk sambil memeluk tubuh.

"saya Adam"katanya dan menghulur tangan ingin berjabat

Naura juga membalas tangannya

"Naura"

***********

☞︎︎︎ DALAM KELAS ☜︎︎︎

Naura Merenung tajam kearah mejanya yang telah diduduki oleh Nurin manakala semua pelajar perempuan mengelilingi Naufal

Dia mengeluh dan pergi ke mejanya

"Nurin, aku nak duduk"ucapnya

Nurin mendongak. "Eh duduklah. Sory aku duduk tak Mintak izin "ucap Nurin dan berlalu pergi. Sempat Nurin Melambai tangan kearah Naufal sebelum blah.Naufal balas. Ok🙄

"korang pon taknak balik tempat masing-masing lagi ke? "soal

Naura dingin dan duduk ditempatnya tanpa memandang Naufal.

"alaa kau ni, nak sembang kejap je ngan Naufal" ujar Aleeya

"betul tu.. Jarang tau dapat peluang"kata Ain pula. Naura Mendiamkan diri

"kau nak sibuk pehal? Biar jelah" kata Naufal seraya tersenyum sinis menoleh kearah Naura yang naik bengis. Dia meletakkan kepalanya di atas meja dan tidur Membelakangi Naufal. Malas nak tengok kegedikan Naufal.

Naufal yang perasan akan hal itu tersenyum. Jealous rupanya budak ni..

Naufal acah menjatuhkan pennya. Dia membongkokkan badannya dan semasa dia membongkokkan badan, sempat dia berbisik kepada Naura😒

"jangan membelakangi suami"

Naura segera bangun dan mengerutkan dahi memandang Naufal


next chapter
Load failed, please RETRY

Weekly Power Status

Rank -- Power Ranking
Stone -- Power Stone

Batch unlock chapters

Table of Contents

Display Options

Background

Font

Size

Chapter comments

Write a review Reading Status: C17
Fail to post. Please try again
  • Writing Quality
  • Stability of Updates
  • Story Development
  • Character Design
  • World Background

The total score 0.0

Review posted successfully! Read more reviews

Cost Coin to skip ad

You can get it from the following sources

  1. 1. Daily check-in
  2. 2. Invite friends invite now >
  3. 3. Vote for new stories Vote >
learn more >
Vote with Power Stone
Rank NO.-- Power Ranking
Stone -- Power Stone
Report inappropriate content
error Tip

Report abuse

Paragraph comments

login