Felicia Novels & Books - Webnovel

About 61 results

  • An Absolute Nerd

    An Absolute Nerd

    Teen FIRSTLOVE

    Anastasia is a nerd. The ONLY nerd in Kirsa Highschool. And she likes it that way. She hates, boys, girls that act a bit too much like girls and other nerds. But on one normal day, Kian is said to be the new transfer student. And he is is also a nerd. What happens when the two nerds meet? One shy, one competitive. Read to find out!

    detail
  • Cat Got Your Tongue?

    Cat Got Your Tongue?

    Teen TEEN SWEETLOVE

    Catherine is an everyday teenager with an everyday teenage life. But there's two problems; 1. She has Selective Mutism 2. She's an orphan that lives with her alcoholic aunt. Unexpectedly, her aunt can't afford the school Catherine is in so she moves her to a different school. Guy, the school heartbreaker notices her silence and tries to make her speak. He doesn't listen when she tries to explain her anxiety disorder and continues to pick on her. Making her even more uncomfortable around him. Will Guy figure out about her anxiety disorder or will he continue to annoy her in hopes to make her speak?

    detail
  • To Love and Be Loved

    To Love and Be Loved

    Teen ABANDONED ABUSIVELOVE

    Pheobe was given up by her family to one man. But that one man caused her life to be ruined by multiple men. But one day, while she's at work, she meets Ethan. He says that he loves her and can't live without her. But he has a weird way of showing it. Will Pheobe leave Ethan and keep on looking for someone that will love her forever or will she feed on his lies, looking for something that isn't there?

    detail
  • Kingdom Of Felicia

    Kingdom Of Felicia

    Fantasy ADVENTURE MAGIC

    A Kingdom that is distinct from the others. The heart of it, is tougher than a Diamond. Living there, are a bunch of unfamiliar species. This is the 'Kingdom of Felicia'But not everything is colorful and happy. Who knew that the happiest Kingdom could transform into a place where the only things anyone could ever dream were nightmares? How could anyone imagine that a Kingdom that is known for flourishing Happiness would turn into a hell that even demons were scared of? But every problem comes with a solution.A 14-year old boy named Milo who was destined to change the fate of this Kingdom. With the help of his Felician friends, he is about to flip the destiny of this Kingdom. But everything is just a Dream to him. But little did he know that the journey he is starting couldn't get more real. But there is something that was going to help him, but what is it? It's the heart of Felicia. But where is the heart? and how is it going to help him? All the questions are going to be answered in this mystical tale.

    detail
  • Unsolved Case: Felicia

    Unsolved Case: Felicia

    Horror&Thriller MYSTERY SUPERPOWERS SCARY

    4.76

    Had an assignment to write unresolved cases, Lilith, a rebellious pretty girl was excited and thought about the abandoned house near her new neighborhood. To her dismay, her teacher rejected her assignment after writing an unsolved case of Felicia. The more she tries to find the truth, the more she uncovers. Slowly, connecting the dots…. she found something that needs to solve to prevent things from happening. Could Lilith solve the case? Or was it solving the case would remain unsolved. This story contains extreme language, bit of violence , gore and such that some readers mind find it disturbing. Read at your own risk. the photo used in the cover is not mine credits to the owner/artist

    detail
  • Impian Kecil Felicia

    Impian Kecil Felicia

    Romansa Anak Muda ROMANCE COMEDY FIKSIREMAJA

    Seorang gadis kecil yang selalu hidup menderita. Di mana seharusnya anak-anakmendapatkan kebagiaan yang akan membentuk sikap sosialnya. Tapi, itu semua hanya dalam mimpi gadis kecil bernama Felicia Angelia. Gadis kecil itu sangat menyayagi ibunya tapi sang ibu membencinya dengan suatu alasan yang tidak mungkin dimengerti oleh gadis kecil seperti Felicia.Felicia memulai kehidupan bersama sang Oma.Orang yang selalu bersama Felicia saat sendiri karena hanya omanya yang mengerti perasaan Felicia.Saat Felicia kembali merasakan kehidupan sekolah dimana ia juga pertama kalinya merakan baimana mempunyai seorang teman yang tulus.Tapi apakah kehidupan Felicia berjalan mulus? tentu saja tidak, kehidupan tidak ada maknanya tanpa sebuah masalah karena dari sebuah masalah kita dapat belajar dan menjadi lebih baik.Devano sang Bad Boy juga Most wanted yang berusaha mendekati Felicia dengan mengikuti kemana pun gadis itu pergi. Kanaya Audrey marah saat mendegar kedekatan Felicia dengan Devano. Hingga sebuah kebenaran yang membuat Devano membenci dan menjauhi Felicia. Awalnya Felicia tidak mempermasahkannya. Tapi, ada seseorang yang membongkar rahasia terbesar Felicia hingga membuat Felicia dibenci oleh semua orang.

    detail
  • Billionaire’s wife

    Billionaire’s wife

    Teen R18 BEAUTY TEEN ROYALFAMILY PRINCESS BUSINESSWOMAN SEDUCTIVE

    "I'm coming, I'm coming!" I yelled, wiping the last bit of clay from my hands as stalked to the door. Someone outside was being awfully OCD with my doorknocker, and if they kept it up Mrs. Andersen from next door was going to leave another passive-agressive note shoved in the doorjamb, bringingthe total this month to seven. And it was only the fifteenth...Exasperated, I ripped the door open."What?" I snapped automatically. Then my breath caught...Jonathan Dare, founder of the multi-million dollar venture capital firm of OnyxCapital, and my biological and nominal father,stood in the hallway..."Felicia," he said...I slammed the door in his face...That was my first mistake.What I should have done was beat him to death with the expired fire extinguisher sitting across the hall-an apparently permanent fixture that had been there since I moved in almost a year ago- -but hindsight is twenty-twenty. Instead of committing patricide I very calmly began to root around in my tiny apartment for my phone while my father hammered on my doorknocker. I finally found it on top of a pile of library books that had been due during the last presidential administration. They had been serving time as the bedside table next to my futon. As a starving artist, I had to go with whatever worked.————————————~WARNING:-Mature ContentDiscord:- RAJABHIDIXIT#5608Instagram:-THE_DEVILS_LORD_777SNAPCHAT:- RAJABHI046* The artwork for the cover belongs to its respectivecreator.If you wish to share your opinion on this book, don't feel shy and drop a comment or a message. My discord is :-RAJABHIDIXIT#5608

    detail
  • You're Mine-Felicia

    You're Mine-Felicia

    4.76

    Bagai dua kutub yang bertolak belakang, karena mereka tak pernah membayangkan Felicia, si gadis sexy, supel dan ceria bisa berpasangan dengan Roy si Jenius Freak dengan kacamata tebal dan rambut klimis, yang hanya tertarik dengan buku2 pelajaran. Lalu bagaimana bisa kedua kutub yang bertolak belakang itu kini justru bersatu dan tak bisa berpisah satu sama lain? ---- Slow Update yaa.. Original Story By Orainfourteen Versi Terbaru (Edited Version) hanya di webnovel .. Sebelumnya pernah saya publish di Webcomic dan Wattpad tetapi saya discontinue

    detail
  • Guruku Cinta Pertamaku

    Guruku Cinta Pertamaku

    Romansa Anak Muda ROMANCE COMEDY

    5

    Felicia Angela telah merasakan cinta pertamanya dengan cara yang tak terduga. Namun siapa yang menyangka, sang lelaki yang telah menggetarkan hatinya itu adalah wali kelas di sekolah barunya. "Bukankah kamu gadis yang jatuh di depan taman kota kemarin?" tanya James, sang wali kelas di sekolah baru Felicia. "Akhirnya Pak James mengingat saya juga," sahut Felicia dalam senyuman sinis yang dihiasi oleh sebuah tatapan penuh kekesalan. Selepas mendapatkan jawaban itu, James langsung mengambil sesuatu di dalam tasnya lalu berjongkok di depan Felicia. Mungkinkah cinta akan bersemi di antara dua insan itu? Ataukah justru layu sebelum berkembang? Cerita ini adalah fiktif belaka, tidak ada unsur kesengajaan. Happy Reading.

    detail
  • junior,win Chang, smith,louis,violet,barbara,Felicia,alexandra,victor,

    junior,win Chang, smith,louis,violet,barbara,Felicia,alexandra,victor,

    detail
  • Suamiku Kuli Bangunan

    Suamiku Kuli Bangunan

    "Apa kamu bilang, Cia?? Kuli bangunan?? Apa Papa nggak salah dengar?? Kamu mau menikah dengannya??" "Memang apa salahnya menikah dengan kuli bangunan? Setidaknya dia tidak pernah menduakanku!" Felicia melirik ke arah adik tirinya yang tersenyum licik. "Mau dikasih makan apa kamu nanti?? Cinta??" Papa Rangga semakin meninggikan suaranya. "Makan nasilah, Pa, pakai sambel plus lalapan!! Makan cinta doang mana kenyang?!" Felicia menyahut pertanyaan sang Papa dengan ketus. Begitulah pertengkaran yang terjadi siang itu di kediaman Atmadja. Ratu Felicia yang baru saja ditendang oleh sang kekasih —karena memilih menikah dengan adik tiri Felicia— tak sengaja terlibat cinta satu malam dengan seorang kuli bangunan bernama Kaisar. Hubungan satu malam tanpa cinta dan juga kesadaran itu nyatanya telah membuahkan hasil di dalam rahim Felicia. Kaisar berjanji akan bertanggung jawab dan menikahi Felicia sampai anak itu lahir dan mendapatkan pengakuan sah negara. "Sadar diri sedikit! Gue dokter! Elo cuma kuli bangunan!" Felicia yang tersulut emosi tanpa sadar menghina Kaisar. "Ya, udah. Gue pergi!" "E ... tunggu!! Kalau elo pergi siapa yang jadi bapaknya?" Felicia menarik lengan Kaisar. "Cari aja sono di rumah sakit! Lo kan dokter, kali aja nemu orang yang mau jadi bapaknya!" seru Kaisar ketus. "Ihh ... kok gitu sih!! Makanya kalau punya telur jangan gedhe-gedhe kayak telur bebek! Masa sekali doang langsung jadi!!" sahut Felicia. Wajah Kaisar sudah semerah kepiting rebus, memangnya waktu itu mereka lagi bikin martabak special, sampai telur bebek dibawa-bawa?! "Memangnya siapa duluan yang minta??" balas Kaisar. Jleb! Nancep banget di hati Felicia, kan' malam itu Felicia yang dualuan yang minta. Kalau pas perjanjian nikah mereka saja sudah seribut ini, gimana kabar biduk rumah tangga setelah upacara pernikahan mereka ya? Nambah kacau? Atau malah bakalan muncul benih-benih cinta? "Kok kamu enggak pernah pakai cincin kawin kita sih, Kai?! Kamu sebenernya cinta nggak sih sama aku?" ~ Ratu Felicia Atmadja. "Kamu nggak pernah pakai cincin kawin kita, Cia. Jadi aku sadar diri, aku nggak mau bikin kamu malu karena punya suami kuli bangunan kayak aku." ~ Kaisar Hero Samudera. Terus, gimana kalau ternyata ada rahasia besar di balik hidup Kaisar?? Lalu, balas dendam Felicia ke mantan tunangan dan adik tirinya bakalan berjalan mulus enggak, ya?? — ***** — Hai, Bestie!! Othor datang dengan novel othor yang baru. Langsung cuss baca!! Add to collection, dan jangan lupa di komen dan vote karena wajib hukumnya, hehe … (Cover Milik Saya.) (Pst… its 21+ novel content)Sweet, Belleame

    detail
  • TAKEN
(a path of certitude)

    TAKEN (a path of certitude)

    Teen ROMANCE CAMPUS CONQUER VAMPIRE WEREWOLF

    Amira, an omega, got rejected by both her mate and her family. Heartbroken, she left to the human world to start a new life in a new school. She unknowingly encounters a vampire boy and falls in love with him, despite knowing that werewolves and vampires from the beginning of history till now, can never be one. Will she be able to break the boundaries and close the gaps between them, even with the challenges she'll face in the name of love?This is a story of struggles, pain, hardwork, war, love and most importantly, a leap of faith.

    detail
  • The President's Baby

    The President's Baby

    Warning alert!Area 21+ Bocil dilarang keras membaca.Mengandung banyak adegan mature, dengan segala gaya dan kata-kata kotor. Masih maksa baca, silakan saja.Awalnya Felicia atau yang biasa dipanggil Noel hanya ingin kesembuhan sang kakak terjamin setelah kehilangan kedua orang tuanya karena sebuah kecelakaan. Namun biaya untuk menopang hidup sang kakak tidak semurah itu, belum lagi harta benda keluarganya yang diambil alih tanpa kabar. Tabungannya pun sudah habis tak tersisa, untuk membayar biaya pemakaman dan perawatan selama sang kakak terbaring koma. Hingga akhirnya ia tidak punya pilihan dan nekat bekerja di sebuah tempat yang tidak pernah terbayang dalam seumur hidupnya. Sebuah club.Ya, akhirnya ia memutuskan untuk menggunakan dirinya agar cepat menghasilkan uang. Namun, ia tidak menyangka jika itu adalah awal ia bertemu sang Presdir, sosok pria tampan dan dingin yang berani membayarnya mahal, lalu parahnya menawarkan kontrak kepadanya sebagai budak.Ia tidak punya pilihan, hanya demi kesembuhan sang kakak ia merelakan segalanya. Sedangkan Elnathan Gael Robinson adalah seorang Presdir yang diberkahi wajah tampan serta otak cemerlang, menjadikannya sosok pria yang diminati dengan barisan wanita siap memberinya kehangatan.“Jangan sampai mencintaiku apalagi hamil, karena kalau itu terjadi maka kau harus pergi dari sini.” Elnathan Gael Robinson.“Baiklah aku bersedia.” Felicia Noela Stuward. Lalu, bagaimana kehidupan Noel setelahnya? Karena pada akhirnya ia hamil, padahal jelas jika itu akhir dari riwayatnya dan seharusnya ia pun tahu, jika perjanjiannya dengan sang Presdir adalah sebatas Tuan dan budak sex. Namun, kenapa ia masih nekat mempertahankan kehamilannya? Alhasil, ia harus meninggalkan sang Presdir untuk menjaga anaknya, dari perjanjian yang telah disepakatinya.Banyak perjuangan yang harus dilakukan karena kehamilannya dan perginya ia dari sisi sang Presdir. Dimulai dari mencari sang kakak yang menghilang dari hidupnya, harta keluarganya yang harus kembali diambilnya, serta anak yang akhirnya terlahir dan membuatnya harus lebih tegar menjalani hidup.Lalu, apakah benar sang Presdir akan membiarkannya pergi begitu saja sesuai dengan perjanjian? Terlebih ada rasa cinta yang diam-diam mulai tumbuh di hati sang Presdir itu sendiri.Ikuti kisahnya di sini….Follow IG Author @haruali9

    detail
  • Chronicles Of Azaroth

    Chronicles Of Azaroth

    Fantasy Romance R18 MYSTERY CAMPUS DARK WEREWOLF SCARY

    Several centuries back, Azaroth the Alpha of Alpha werewolves, sealed his kind away for their cruel and bloodthirsty deeds on the human race.He walked the earth for over five hundred years constantly changing locations and taking the key to the seal with him due to his inability to age.He constantly fell into depression and loneliness feeling like his life didn't have any other purpose beyond protecting the key to the seal to make sure humanity remains free from the terrors of the creatures of the night.Even though he interacted with humans, he never allowed himself to form bonds with anyone...Until she came along.Felicia was a charismatic and popular girl on campus. Her life was perfect, with influential parents and two little brothers.She lacked nothing. Attention, power, wealth, beauty, everything was hers for the taking as a young adult. She had goals and dreams of traveling across the world, touring different kinds of places with popular ancient history quite different from what people would expect from someone who could have anything.Her first encounter with Azaroth was when he saved her from an accident and since then she had tried to make friends with him.She was a classmate in the college Azaroth attended in the present time, 2046.She slowly pushed her way into his life trying to know him better since she felt attracted to him.Azaroth remained hardheaded and kept trying to push her away.However as circumstances would have it, both of them would be pulled to each other by situations beyond their control.Azaroth would eventually find himself falling uncontrollably for this young, smart, caring, and charismatic girl.Just as their love story was starting to play out a disastrous situation occurred...-----"The seal... It's broken," Azaroth's heart rate went up just as he sensed this.Felicia happened to have just finished sharing a passionate kiss with him under the basking glow of the moonlight.Her eyes widened as she witnessed Azaroth transform into a beast that was read to her as bedtime stories when she was younger."Go home!" Azaroth's words boomed loudly in her ears as he bolted into the distance leaving her standing underneath a tree.She was filled with so much confusion and unanswered questions at the time.What she didn't know was, the creatures that once terrorized the nights shall walk the earth once again.Follow Felicia on a journey of discovery as she struggles to keep Azaroth in her life while also dealing with the newfound craziness of the world.Disclaimer: Mature contents will be displayed from time to time. POV also changes constantly between the MC and ML.

    detail
  • Suami Warisan Kakek

    Suami Warisan Kakek

    Hidup miskin membuat Rehan Khaizan jadi bahan hinaan semua orang bahkan adik dan keluarga ayahnya, begitu juga dengan kekasihnya Felicia yang meninggalkannya. Namun semua itu berbalik setelah Rehan mendapatkan kekayaan dan kekuasaan yang tiba-tiba diwariskan seorang kakek misterius padanya karena amanah yang terus dijaga olehnya. Rehan tak hanya mendapatkan harta tapi calon istri yang cantik jelita. Apa yang akan dilakukan Rehan pada orang-orang yang dulu menghinanya?

    detail
  • Rahim Sewaan Sang CEO

    Rahim Sewaan Sang CEO

    Karena trauma di masa lalu, Felicia jadi enggan untuk menikah. Sementara Gerald sang pacar selalu dituntut agar lekas memberikan cucu. Di tengah frustrasi, Felicia memberikan saran agar mereka menyewa rahim seorang wanita. Terpilihlah Dena, wanita bermuka dua yang ingin melenyapkan Felicia dari hidup Gerald.Dena memberikan syarat agar ia tinggal bersama ibu Gerald demi menjaga nama baik karena hamil di luar nikah. Pun ia meminta bayaran yang sangat mahal.Semuanya tidak masalah bagi Gerald, sebab ia mempunyai banyak uang. Namun, ternyata ibu Gerald sangat menyukai Dena. Ia memaksa agar Gerald menikah dengan Dena.

    detail
  • TAKEN

    TAKEN

    Teen ROMANCE CAMPUS CONQUER VAMPIRE WEREWOLF

    Amira, an omega, got rejected by both her mate and her family. Heartbroken, she left to the human world to start a new life in a new school. She unknowingly encounters a vampire boy and falls in love with him, despite knowing that werewolves and vampires from the beginning of history till now, can never be one. Will she be able to break the boundaries and close the gaps between them, even with the challenges she'll face in the name of love?This is a story of struggles, pain, hardwork, war, love and most importantly, a leap of faith.

    detail
  • Pulang atau Tetap Menjadi Putri?

    Pulang atau Tetap Menjadi Putri?

    Romansa Fantasi ROMANCE ACTION REINCARNATION R18

    Fanny, gadis yang masih duduk dibangku SMA tingkat akhir dan berasal dari keluarga menengah kebawah. Hari itu saat ujian kelulusan merupakan hari buruk baginya dimana bus sekolah yang ditumpanginya sehari-hari harus kecelakaan akibat jalanan pagi yang licin.Alih-alih terbangun di rumah sakit, ia malah terbangun di sebuah tempat asing yang disebut orang-orang sebagai kastil kerajaan. Seperti mimpi saja karena semuanya mulai memanggil Fanny sebagai putri. Sejak saat itulah dunianya berputar 180 derajat.Mungkin terlihat menyenangkan, tiba-tiba hidup menjadi bangsawan, tapi nampaknya hidup seorang putri apalagi putri bernama Felicia ini tidak terlalu baik, ia harus menghadapi banyak masalah terutama dari keluarganya sendiri, sehingga ia harus membuat tameng kuat untuk mempertahankan hidupnya. Belum lagi ayah Felicia yang semakin renta dan penyakitan membuat tahta yang seharusnya untuk Felicia semakin diincar dan banyak antek-antek berusaha menjatuhkannya, menuntutnya membuat keputusan-keputusan level tinggi, bahkan saat usia gadis itu masih 18 tahun.Disinilah peran Fanny sebagai Felicia segera dimulai.

    detail
  • Contract Marriage With Mafia

    Contract Marriage With Mafia

    Contemporary Romance MAFIA DRAMATIC LOVETRIANGLE CONTRACTMARRIAGE

    4.96

    Felicia is a woman who is very sincere in love, but who would have thought that her boyfriend would actually take advantage of her sincerity. Rafael, he had the heart to give up his lover to marry a contract with a wealthy mobster for the promised prize money in very large amounts. Is Felicia willing to marry the mafia? Then how will Felicia’s life after that? Does Rafael regret having given up the person who loves him sincerely to another man?

    detail
  • Global Warming/Melted

    Global Warming/Melted

    detail